دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

همشیره امام

بهشت کوچک من؛ گرم از حضور شماستسلام حضرت بانو خوش آمدید اینجا...صالحه.نپ.ن:عاغو یهنی چه خو؟؟من قم میخام همچنان و همچنان...پ.ن2:ولادت بانو مبروووک:)
۰ موافق ۰ مخالف
عیدت مبارککککککک

عید یو هم

عیدت مبارک
منم موخوام

فدایت توهم ان شا الله ک قسمت میشه من 20ام اگر برسد میرم

ما که داریم عازم میشیم شما هم نسیبتون شه :)

اا؟ب سلامتی.کی؟ التماس دعا مام 19ام میریم ولی چشمم اب نمیخوره بریم حرم

عکس عالیههههههههه
:))))

منم خیلی دوسش دارم

خخخ پستات کلا فرق داره ... همشیره خراسان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان