دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

آب پرتقال های نارنجی دوست داشتنی

دنیا پر است از میوه هایی که  رسیده اند و روی زمین ریخته انددنیا پر استاز راه های نرفته...از حرف های نگفته...تا دلت بخواهدتوی این دنیا ترش و شیرین یافت میشوددنیا پر است از اب پرتقال های نارنجی دوست داشتنی:))از تابستان های شکمو...از خوابِ موها های خیس زیر کولر...دنیا پر است از هیجان؛)لذت ببرید:)صالحه.نپ.ن:هیچی بهتر از این نیست که یه وسیله ببری تا بدی به کسی و زود بیای بعد اون عزیز تویه تابستون گرم بهت اب پرتقال نارنجی دوس داشتنی یخ تعارف کنه:)خدا قسمتتون کنه از این یهویی ها؛)
۰ موافق ۰ مخالف
یهویی تر از این نیست ک به ناهید جونم بگم گرسنمه و ی بشقاب بادمجون بهم بده
عمق فاجعه درک میکنیییی؟؟؟؟؟؟

ایول ناهید جون ای جوووووون بادمجوووووون ولی از قدیم گفدن سلام گرگ بی طمع نی هاااا

عالی و ناب
همه چی خوبه

ممنون

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است
بکُش به غمزه که اینش سزای خویشتن است
گرت ز دست برآید مراد خاطر ما
به دست باش که خیری به جای خویشتن است

"حافظ"
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف میخواااااااااااااااام الان


فرض کن من الان برات ی وسیله آوردم
آب پرتقالم کو

منم میخام من قوه تخلیم ضعیفه متاسفانه چطوری فرض میکنن؟ حالا بفرمایید شما یکیشو بردارین (بخشندگیمو نیگا)

دلم خواست

قابلی نداره

عجب عکسی...نمیگین دهن ماآب میفته

نمیشه ک من تنها دهنم اب بیوفته

ن بابا بچم اونجوری نی
الیاس جلو ما بدجور زذه بود تو پرش،رفتم پیشش یکم باهم بحرفیم
انقده بچم تو بغلم گریه کرد

این الی هم کشت اون بچرو.... لب تاب نی وگرنه کارت داشتم

اره بابا دق مرگش کرده
پ با چی اومدی؟؟؟؟؟
عاقااااا بگوووووو من از فضولی خوابم نمیبره

ان شاالله همه چی درس میشه با گوشی اومدم اینجا نمیشه اگه خابت نمیاد و اوکیه همه چی بیا پشتیبانی

بیا اومدمممممممم

امدم مرسی

چشم لذت میبریم

افرین

هوس کردم!
دوست عزیز اگه دوس داشتی به وب منم سر بزن!!

:)) حتمن

لیوانمو آوردم!!!

.....-------------
...../..........\
....../.......\
......../...\
.........---

آب پرتقالو یهویی بدید بنوشم:/

بفرمایید نوش جون لیوانتون کلاج بود نریخ بیرون

لذت ببریم

بلیا ان شاالله

چشم!
لذت خواهیم برد...

دروووود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان