دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بغض

در من ؛ غده ای سرطانی هر روز بزرگ و بزرگ تر میشودو من انگار هیچوقت قصد برداشتن ان را ندارمدرست زیر گلویم...و چشم هایم هیچوقت درکی از اشک نخواهند داشتو میدانمروزی انقدر بزرگ میشودکه تمام بدنم را فرا میگردو مرا خواهد کشت...و مرا خواهد کشت...صالحه.نخودم نوشت:غمگین تر از اینکه لب ها خنده را فراموش کنند؛داستان تلخ چشمان من است که گریستن را ازیاد برده:)
۰ موافق ۰ مخالف
سلام
خدا نکند
امیدوارم همیشه لبتون خندان.روحتان آرام و دلتان شاد باشه

سلام ممنون همچنین شما

اوا صالی اینا چیه میگی خدا نکنه عزیزجان

ایشالل همیشه سلومت باشی

ممنون اقا کوروش شما هم کنار اهل و عیال

مرا خواهد کشت
دقیقا

هعی

دور از جونت ...

ولی خیلی زیبا بود ....

ممنون

چ.بد ...
دلم گرفت بیشوور

اخییییی بیا بازش کنم

خدا نکنه عزیزم!!!

:)

دور از جونت ...
ولی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی پر مفهوم و ناز بود

:) ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان