دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بهانه های رنگی

ادمای رنگی...دنیای هزار رنگ...زندگی با تمام بالا پایین هاش پر است از بهانه های رنگیشاید باید همان اولین بار اولین بارکه فکر کردم دارد ترک میخورد سفال روحمباید حرف میزدم...از حالا اشتباه نمیکنماز حالا میخواهم بلند شومو یک عالمه بهانه های رنگی درست کنم!نگذار حرف ها گیر کند بیخ گلویتبغض شود و مسمومت کندبگو:)بگذار با هم لکه های سیاه را پاک کنیم...پ.ن:این صرفا یک دلنوشته است و ارزش دیگری نداردپ.ن۲:ان کس ک باید فهمید بهانه ها را و حرف زدن راپ.ن۳:بهونه ی رنگی؟میشه بشم بهونه رنگیت؛)
۰ موافق ۰ مخالف
سلام بهونه رنگی من

سلام رنگی رنگی جون

پسر بچه فقیری وارد کافی شاپ شد و پشت میز نشست...
خدمتکار برای سفارش گرفتن به سراغش رفت ، پسر پرسید ، بستنی شکلاتی چند است؟!
خدمتکار گفت 50 سنت..!
پسرک پول خردهایش را شمرد بعد پرسید بستی معمولی چند است؟!
خدمتکار با توجه به این که تمام میزها پر شده بود و عده ای نیز بیرون کافی شاپ منتظر بودند ، با بی حوصلگی گفت ، 35 سنت.
پسرک گفت برای من بستنی معمولی بیاورید.
خدمتکار با بی حوصلگی یک بستنی از ته مانده های بستنی های دیگران آورد و صورتحساب را به پسرک داد و رفت.
پسرک بستنی را تمام کرد ، صورتحساب را برداشت و پولش را به صندوق پرداخت کرد و رفت.
هنگامی که خدمتکار برای تمیز کردن میز رفت گریه اش گرفت ، پسر بچه روی میز در کنار بشقاب خالی 15 سنت انعام گذاشته بود در صورتی که می توانست بستنی شکلاتی بخرد..!
شکسپیر زیبا می گوید :
بعضی بزرگ زاده می شوند ، برخی بزرگی را بدست می آورند و بعضی بزرگی را بدون اینکه بخواهند با خود دارند..
هر چی بود قشنگ بود
و عکس نیز هم

فدا مچکر

سئوگیلیم (کسی که دوسش دارم) که عشقم هم ترجمه میشه

"عشقم چه شبهایی که بی تو سوختم و نفهمیدی"

اخیییییییییی طلفکی مرسی

خوبی تو؟؟چیزی شده گوگولیه من؟

فدات مرسی نه... تو خوبی؟

اخه دیدم امروز ان نبودی ، تعجب کردم
مرسی منم خوبم ، چ خبر؟؟کی میرین؟؟

خدا رو شکر ان شا الله فردا

ولی آدمای یه رنگ که بهترن

گشتم نبود تو هم جستوجو مکن

دلام...اپ کردم کتاب خواهران غریبو گذاشتم
+ادرس یه دوست رو تو وبم گذاشتم که اگر بهش سر بزنی و پستاشو بخونی خوشحالم میکنی

سلام حتمن

من عاشق دنیای رنگی رنگی ام ...

زیبا بود ...
عکسش هم خیلی خوشگل بود ..

با اجازت کپی کنم چندتا از عکس هاتو ؟

:) منون البته

راستی ... اون مشکلم حل شد ..
همونکه اندازه عکس هارو نمیتونستم درست کنم

من با مرورگر گوگل کروم کار میکردم ، این مرورگر این قابلیت و نداره

اتفاقی جایی خوندم که با مرورگر فایرفوکس میتونی این کارو بکنی

امتحان کردم دیدم درست شد ..

اا جدی؟ نمودونستم خدا رو شکر ک درس شد

راستی وقت داشتی بیا وبم این مطلب رمزدارو ببین

اینم رمزش ..

۲۸۴۱۳۷۰


هم عکس قشنگه هم دلنوشته ات

ممنون

آری ، دنیا ، دنیایی رنگی است ...
دنیایی پر از رنگ عشق ، صداقت ، مهربانی ...
اما این روز ها رنگ های تیره نیز به دنیای رنگی رنگی ما اضافه شده است ...
رنگ هایی مثل نامردی ، دروغ ، خیانت و ...
بیاییم با پاک کن امید این رنگ ها را بزداییم از صفحه ی زندگی ...

متاسفانه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان