دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

امدیم

و بازگشت...ادم بره قم و پنجشنبه نره حرم بانو جامعه کبیره باید گفت خاااااااااک!!!جمکران نیز کلا نرفتم:دیحرم نیز یک ساعت رو هم رفته اونجا بودیم:/ولی یادتون کردم جانانخیلی خوش بگذشتکمی تا قسمتی ناراحتم شعرم نمیاد
۰ موافق ۰ مخالف
به به
سفر به خیر
خوش اومدی

مرسی

اوه فاطمه چه مهربون شده
عجیبا غریبا
چه حیف که جمکران نرفتی:(((
زیارتتت قبول بانو

خخخ اره وافعن اصن ی زیارت خوبی نرفتم مچکر جانا

قبول باشه
جان دلم
خوش اومدی

ممنون جانا خوش باشی

خسته نباشی
اتفاقا ب نظرم ادم وقتی ناراحته بیشدر شعرش میاد ک..
دیدی؟
دیدی بیدار نشدم خدافظی کنم
ی بغل محکم طلبت

سلامت باشی ی خستگس عجیبی داریم ناراحتم ولی حال ندارم از شدت خستگی ناراحتیمو ابراز کنم برا همین شعرم نمیاد "این بی هداحافظی ترین رفتن بود برای من" شهریور نزدیکه میبینم همو بازم ان شاالله... با ی عالمه ماچ و بوووس

به به عاطی جون
کاش همین صالی ترشیده روتومیگرفتیش

ترشیده پسر خالهاتن مگه چن سالمه نکبت؟؟هنو اول جوونیمه خدا شاهده من راضیم ان شاالله به پای هم پیر میشیم

اوخی... خوش امدی
خوش گذشت؟؟جای مارو خالی کردی؟

فدات عاااالی بود فوق العاده:) خخخ اره هروخ اون اهنگ ننه مو زن نموخام میومد یادت میوفتم

مرسی

خااااهش میرم نماز پشتیبانی رو ان میکنم بیا بحرفیم 9و نیم ان شاالله

چه حیف ...

انشالله دفعه بعد ...

:) ان شاالله باز میره تااااا چن سال دیگه

عه عه پس از دستت رف کلی!
خوش اومدی به شهر ما.
الان سالمی؟؟ ذوب نشدی؟؟ :|

هووم جا منم برو جمکران و یه دل سیر زیارت جامعه شبستان امام خمینی رو دلم موند این اخری ممنون جانا خخخ چرا نیم پز شدم:)) خدا خیر بده پرد مخترع کولر گازی رو

ما فردا ر اه می افتیم به احتمال 80 درصد
اون 20 درصدشم احتمال دارهد بیفته پس فردا

الهی من قربونت برم اینهمه خوشی میریزی تو قلبم:)) ان شا الله ان شا الله به سلامت و خوشی برسین خدایا شکرت از اینهمه خوشیحالی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان