دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بی خداحافظی

میدانیراستش را بخواهیاین رفتن هاخوبیش به بی خداحافظی بودنش استانگار خدا هم دلش نمیاید خداحافظی  ما را ببیندخودش نگه دار تو هستاین رفتن هابه امید دیدار می ماندبی خداحافظی:)صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
فوق العاده عالی
+
عکسو خودت گرفتی؟؟ 0-0

فدایت + خخ یکم به خیابونش نگا کن زیادی خارجی نیست؟؟!! نکه رفده بودیم اونجای خارج تو تابستون بارون میومد عکسم گرفتم

اهااان نههه ، جز چراغ راهنماییش بقیش خیلیم شبیه ایرانه

خخ بعدشم من با اتوبوس رفدم؟؟ خدا شافدت بده دختر جان

بی خداحافظی؟؟؟

هووم بازم بی خداحافظی... ب امیددیدار میماند

قشنگ بود وغمگین

غم داره ولی خب خدا دلش نمیاد برا خدافظی همو بغل کنیم خودش نگه دارش هست

گاه ینباید امید به دیدار داشت
آدم ها گاهی توی دور بودن هاشون عوض میشن...

درسته ولی انقدر من هست طرفم و اونقدر فک میکنم یاد گرفته باشمش طرفم ک عوض نمیشه:)) جز خوبتر شد تغییری بلند نیست

افسرده شدم باااووو دلم گرف

ی نیشخندم بزاری بد نیستا ...

دل خودتم شاد میشه اینطوری دبرس میمونی

اخییییییییییییییییی اتفاقا این ازاون متنای نمیه شاد بوت ک دوتا واس شوما نع بادمجون بم افت نداره تنها کاری ک نمیتونم بکنم همین ناراحت مونده لامصب محض کلاسم نمیشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان