دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خدا را به خانه بیاور

نگاه کن...شهر را...و شلوغی هزار رنگه ی دنیا را...خدا گاهی؛گل های سرخ دست کودکیستکه لابه لای ماشین های میدود در حسرت خوشیخدا گاهیدست های رنجور و خسته ی کارگریستکه آفتاب سایه بان اوستو تمام عظمت خدادر قلب های مهربانیستکه خدا را به خانه اورده اندلابه لای خون اب پلیدی دنیاهنوز میتوان خدا را در قلب ها جاری کرد...:)صالحه.نپ.ن:انقدر خدا را نادیده نگریم:(نقل قول نوشت:فاستبقوا الخیرات... الی الله مرجعکم جمیعا
۰ موافق ۰ مخالف
دمت جیززززز

تچکر

دلم خیلی بیشتر از خیلی خدا را میخواهد:(
عالی بود

لبخند بزن الله تو را دوست دارد:)) ممنون

خیلییی خوب بود صالی ، خیلیییی

ممنون جانان من

عالی ... دقیقا همینه...

:)) تچکر

دلم میسوزه برای خدا

هعی!

چقد این صحنه کودکان کار منو اتیش میزنه

واقعن ناراحت کنندس

در کدوم راه سبقت مجاز است؟
نفهمیدم...

در راه خیر وستبقوا الخیرات اشاره ب این ایه داشت

السآبقون السآبقون اولئکــــ المقربون . . . :)

:)) اولائک المقربون یقینا یقینا:))

کار درستیا ... خیلی زیبا بود

تچکر لطف داری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان