دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

نوشمک

چه کسی گفته دنیا از چهار عنصر درست شده؟؟دنیا یک عنصر بیشتر ندارد"شادی"که تهش را که بگیری میرسد به خدا:)آب و باد و خاک و اتشبهانه انددنیا تمام عنصر ها و اتم ها و لایه هایش"شادیست"صالحه.نپ.ن:خوش باشید جانان منپ.ن2:ادامه مطلب:)) الان باز نگار بهم میگهخوبه تو وبت واسه شعره و برا خاطره نیست انقدر حرف میزنیولی من این نوشمکا رو دیدم روحم شاد شد:))ی عالمه فانتزی و خاطره اومد تو ذهنماین متنو تو راه رفتن قم نوشتم(البته این فقط یه قسمتشه وگرنه قبل و بعد داره)::خورشید که گم میشود پشت کوه ها گرگ ها و میش ها وقت دعوایشان میرسدو من روحم پر میکشد برای نمازی ک با اذان اوازی موذن زاده قامت ببندم و بعد از نماز دست هایم را حلقه کنم دور بازوی مرد ترین مرد روزهایم ودر گوشش جیک جیک کنم که نوشمک بخرد (ر.ج:پ.ن1)تنها سرخ نوشمک را بردارم و رنگ های خوشمزه اش را با تمام وجود بمکمو پر شوم از خاطرات شیرین دبستانو سوپر اریا:)که نوشمک بخریم و دختران نیم قد ابتدایی در کوچه های باهنر بدویم نوشمک بخورم و لبریز شوم از خاطرات مدرسه دوشیفتم که بعد از ظهر ها زود تر برویم وناظم بد اخلاق لباس آبی جلو در مدرسه را سرکار بگذاریم و تا فرهنگسرا پیدا کز کنیم:)) (ر.ج:پ.ن2)نوشمک و خاطرات و چراغ های شهر-که بخاطر صورت بدون عینک من برای خودش عکسیست سر شار از پوکه های رنگی-خوشی یعنی همین:))پ.ن1:فاطمه و آلما در جریان جیک جیکای من هستن..."من که جیک جیک میکنم برات" اولین جمله ی مخ زنی منه:))پ.ن2:الان نگا میکنم میبینم خیلی راهه تا فرهنگسراo-o چطوری میرفتیم اونهمه راهو موندم
۰ موافق ۰ مخالف
چقدر بانمک بود آخراش
اولدوم گولماخدان
خیلی وقته ننوشمکنخوردم

دلم خواست

:)) معنیش میشد مردم از خنده؟؟؟ بخر بخور:))

صالی قالب گذاشتم

مبارکه

آخ، یادم باشه برم نوشمک بگیرم...

اره حتمن بخر:)) قرمزش ابیاش خوشمزه نی

چقدر خوب!
بنویس،
آدم باید خاطراتشو بنویسه...
جمله مخ زنی من تو خونه:
من که کار می کنم برات بذارم برم؟؟؟؟

:)) نمیخاستم اینو بذارم وب نوشمکا هواییم کرد من اینو بگم میگه خب وظیفته:/ :/ با خاک یکسانم میکنه تازه اون شب میگفتم جیک جیک میکنم میگه غار غارتو بکن:/ :/

خ صای دستم خورد جوابتو نداده تایید شد ببخشید

نععععع نمیبخشمت دختر زشت گمشو دیوونه این چرت و پرتا چیه تو وبت ج دادم چ کنی

واای چقد لذت بخشه:)
مامانم ایندفه برامون پنجاه تا قرمزشو گرفته بود:) باید بگم دوباره برامون بگیره
شمام از وسط نصفش میکردین همینطوری ک یخ زده اس؟
ما نصف میکردیم پیچ میدادیم وسطشو نصف میشد اوف که چه کیفی میداد
مامان بابام که خونه نیستن
الان میگم اقامون برام بگیره شب بیاره:)
راسی ما بش میگیم یخمک:)
چقد حرف زدم:|

اره خیلی:)) بح بح من خیلی وقت بود نخورده بودم اره اره بح بح چ عشقولی:)) بگو پاستیلم بگیرن اره یخمک یا نوشمک بگیر نگیر داره مهم نفسشه خخخ کامنتای منو ببینی جاها دیگه داستانیه واس خودش

تازه ابنبات چوبی ام همین حسو داره
از اون گردالیا:)
از اونا هم بابا برامون یه بسته بزرگ خریده:) قرمزش که وسطش ادامس داره:)
کی گفته فقط بچه ها باید یخمک و ابنبات بخورن:)
مگه فقط بچه ها دل دارن؟

نگووووو دختر دلم خاس اووووف کپل:))ابنبات چوبی:)) واای من ک هنو بچم مشکلی ندارم

صالی صالی
چجوری بلینکم؟؟؟؟

میام وبت

مگه نوشم ابیم دار؟؟
مال ما ک فقط صورتی و نارنجی بود که
ولی عاشقشون بودم و هستم و خاهم بود
+
متناتم وری عالی
فقط چ حوصله ای داری تو مسافرت

اره داریم منم ندیده بودم ولی اقای پدر ابیشم گرف درووود تنکس

صالحه خوشیست یکم عامیانه است

به نظر من خوشبختیست بهتره

البته فقط نظره

خوشبختی معنی خوشی رو نمیده... امم شادی چطوره؟

شآدیتآن مستدامـ بآنو . . .

بسی تشکر جانان

آورین شادی خوبه

همیشه به شادی

تچکر شوما هم نیز

اوووف یخمک :دی

بح بح همه هم یخمک خور بودن درووود

و من هم نیز خخخ

میگم یخمک آبی ندیده بودم که دیدم

چه تعمی میباشد عایا ؟؟!!

منم تا این دفعه اخر ندیده بودم بد مزس قرمزش خوشمزه تره احتمالا بلو بری دیگه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان