دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

باید همینجا باشی

تو همین جا باید باشی...لابه لای همین نقش و نگار های اسلیمی این کاشی کاری هامطمئنم! باید همینجا باشی دقیق یادم هستزیر این گل های سرخ و برگ های در هم تنیده مخفیت کردم....شاید دست هایت در این لاجورد ها مانده باشدتو باید همین جا باشیلابه لای همین نقش های کاشی...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام خوبی عزیزدل ؟

چقدر آپ کردی ؟؟


کارت درسته ...

سلام جانا خخ تچکر

من دیدمش من دیدمششششش

سمتـــ راستـــ‌‌ِ‌ عکسهـ ، کنآرِ اون گل قرمزِ

کو؟؟؟کو؟؟؟کو؟؟کو؟؟؟کو؟؟؟؟؟؟ واااای نگا انقدر داد و هوار کردی در رفت خب یواشکی در گوشم میگفتی دیگه هی بابا...

درود بر شما دوستان
مهر بورزید و از سایت من هم دیدن بفرمایید
سپاس از شما

-----------------
ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer
yospammer.tk
وری گود

تنکیو:))

کوشی؟بیا گوگولی

امدم گل منگلی

من اینجام بابا
انقدر دنبالم نگرد

خخخخ ماه روئیت شد ممنون از ستاد برسی دوستان راحت باشین خودش با پای خودش اومد خودشو تسلیم کرد (واج ارایی خودش داش)

خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم لااااااااااایک اگه دوست داشتین به منم سر بزنین ممنون

:)) ممنون

او این جاس
ای بابا من از کیه دنبالش میگردم

اره بابا پیداش کردیم

مرسی...
ن بابا...ما آتیش گذاشتیم پشت دستمون که دیگه سمت عشق و عاشقی نریم...



:)) خخخ ان شالله چن سال دیگه؛)

کار من تموم شد

واستا

ایول زیبا بود

ممنون _____ مرسی اصلاح کردم من خودمم همینجوریم اشکال تایپی میگیرم مرسی ک گفدی بسی تچکر بابت دقت و توجهت نقدی چیزی بود خریداریم

خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم لااااااااااایک اگه دوست داشتین به منم سر بزنین ممنون
سلام.
مطلب خوبی بود
به من هم سر بزنی خوشحال می شم
دوست داشتی عضو کلوبم بشو
منتظرم

سلام ممنون حتمن در اسرع وقت :))

عکسش بسی خوشمله

:))تچکر

سلام خوبی؟؟ وبت خیلی خوبه منم وبمو تازه ساختم خوشحال میشم به کلبه من و آقامون سربزنی اگه هم دوست داشتی بگو تا تبادل کنیم

سلام ممنون جانا تشکر حتمن سر میزنم

فدات بشم مرسی که سرزدی با هر اسمی که خودت دوست داری و راحتی لینک کن عزیزم

خدانکنه وظیفه بود به اسم وبت لینک شدی جانا

بــسیار زیــبا...

ممنون

خواهش میشه

حالا چند میخری

باهم کنار میایم سر قیمت حالا... شما اول جنسو جور کن کم نمیذاریم که هم شوما راضی باشی هم ما

درود بر شما
بسیار زیبا و دلنشین بود.
به ما هم سربزن
شادزی و مهر افزون

درود تشکر حتمن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان