دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

چقدر به هم می آیید!!

ماه و صورتتانمعجزه و گوشه چشمتان...جمعه ها و آمدنتان...چقدر بهم می آیید آقا...اصلا آمدن چقدر برازنده ی شماست!!چقدر شما خوب به همه چیز می آییدکاش بیایید...کاش...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
کاش

ان شا الله

میترسم این آقا بیا های دعایم
از نامه های کوفیان سبقت بگیرد
ان شاءالله منتظر بصیر حضرت باشیم
یاحق

نم به این خیلی فکر میکنم ان شا الله یا حق

کاش...
+
هر چی تو کامنتات طولانیه ، من کوتاه و خلاصه میزارم ، ن؟؟

ان شا الله خخخخ مشکل ندارم راحت باش تا حالا دقت نکرده بودم

کآش مآ همـ بهـ امآممآن بیآییمـ

:)) ان شا الله

بیسیار بیسیار عالو نه عالی

مهم نیته ممنون

ای جاننننننننننننننن
خیلی عالی بود خیلیییییییییییییییی

:)) ممنون جانای من

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان