دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کار های ناتمام

من چقدر کار های نا تمام را دوست دارم...درست مثل میوه های کال و گوجه سبز هامثلا؛تو بیایی و ادامه این انتظار را ناتمام بگذاری...فکرش را بکن...این انتظار هر چند کال زمین بیفتد!!صالحه.نپ.ن:میدونم خیلی اشکال وارد دیدگاهمه و باید "برسه" زمانش...ولی من جزو اون دسته ادمایی هستم ک گوجه سبز رو بیشتر از الو دوس دارم...عشق کارتو به جنون میکشه :)
۰ موافق ۰ مخالف
عالی بود

مچکر

ولی من دیدگاهتو دوس دارم

با تمام اشکالاش...منم دوسش دارم

تو بیایی و ادامه این انتطار را ناتمام بگذاری...
+
پی نوشتت نا مفهوم بود لامصب

:) خخخ اسکول میام برات می توضیحم

عکس همـ بسی زیبآ :))

بسی تچکر از شوما

واااااااااااو عآلی بود صآلحهـ مخصوصا اشآره لطیفــِ کآل و رسیدن :))

مرسی مریم گلی جانم:))

خیلی قشنگ بود :)
اتفاقا منم مورد علاقه ترین و [ به نظر من] خوشمزه ترین میوه ای که میشناسم ، گوجه سبزه :)))

:)تشکر افرییین دروود نظر منم همینه

بنده باس عرض کنم تمامی این کامنتهای بی نام از بنده بوتبلاگفا ادمو مجبور میکنه اسم بنویسیم,من عادت کردم مجبورم کنه که اینجا دیدم کسی مجبور نمیکنه یادم رفت بنویسم اسممو

خخ فهمیدم شوما بوتی مرسی اومدی اره کلا بلاگفا با جبر کارشو پیش میبره

به به منم گوجه سبز دوس

ولی این لیموها هم عالین

ولی کارهای ناتمامو تموم کن لذتش بیشتره

درووود اینا به قیافشون میاد لیمو شیرین باشه بدرد نمیخوره لیمو ترش خوبه بح بح عشق به جنون کشانده مرا...

من هردو دوس

ترش که عاشخم شیرینم هی دوس

جاست ترش

آخ زرد لیموییییییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان