دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

مغناطیس زمین

تو مغناطیس زمینیکه هوا را معطر کرده ایو قطب نمای مندر جستوجوی تو؛سرگیجه گرفته است...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اوا منو میگه...
صالی چرا انقدر خودت رو تو دردسر میندازی؟؟؟
معمولی هم بگی قبول دارم...

زیبا بود جان دل

خخ راستش خیلی وخته گلوم گیره روم نمشد رو راست بگم از فاطمم میترسیدم بذار تو لفافه بمونه مرسی جانا

عخییی ، سرگیجت تو حلقم
+
عالیی

:))صاف تو.لوزالمعدت تچکر

من مغنآطیس زمینمـ کهـ هوا را معطر کرده امـ

و قطبـ نمآی تو در جستجوی من سرگیجهـ گرفتهـ استــ . . .

خخخ لیلی هم نیز این متن مطعلق به همس

اوووووووووف سنگین بود هضمش مشکل

مواظب کمرت باش

تو مغناطیس دنیامی
دلم دور تو میگرده...
خیلی قشنگ بود

علیرضا اذر میلاد بابایی بسی عشق تچکر

کمردردم تخسیر توئه

من؟؟؟ من بد بخ بی چاره مظلوم گیر اوردین گناها رو میندازین گردن من

الان همین جام ولی دیروز باغ بودم
غصه نخور الان همین جام

:/ خدایا اینو بذار تو اولویت باشه؟

قشنگ بود مهربون

ممنون عزیز جانم

ن من جامو میدم به تو

خدا شاهده راضی نیستم تو واجبتری

به خدا اگه بزارم اصن حرفشو نزن

اصلااااااا حرفشم نزن ناراحت میشم

به جاان ذرتم نمیشههه اصن راه نداره
فک کنم اینجوری پیش بریم باهم دیگه شفا پیدا میکنیم

دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان