دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کمی مهربانتر

معمار جاندست نگه دار!اقاقی های زیر ایوان را بنفش تر رنگ بزنکمی بزرگ تر...کمی گرم تر...کمی مهربانترنقشه ی این خانه را بکشحوضی بسازتا در اتاق ها هر روز رو به دریا باز شودصالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
آخی عزیزم...

:))

رنجشی نیست
آدمها همینند
خوبند ولی فراموش کار
میآیند
می مانند
می روند
مثل مسافران کاروان سرا
مثل ازدحام بی انتهایِ یک خیابان

کسی برایِ بودن
نیامده
نمیآید .. !


من آرزومه یه خونه رو به دریا داشته باشم . هر روز صبح پنجره اتاقو باز کنم . یه مرغابی بیاد دم پنجره ، ناممو به عشق نداشته ام بفرستم . بعد برم روی تخت دراز بکشم با یه گل رز تو دستم و توی افکار خودم که با اونم ، غرق بشم ...

خدای من ان شا الله بگیری همچین خونه ای

چهـ خآنهـ بآ صفآیی . . . همـ عکس را می گویمـ همـ تصورمـ را از نوشتتآن بآنو . . . :)

تچکر :)) قابل نداره مال شوما

هنوز جواب ندادن ...
در ضمن ... اصلا بحث اعتماد به نفس نیست وگرنه حتما یکی از داستانامو میفرستادم ؛ من ، هم تازه فهمیدم که این هست (اختتامیه) . پس تموم شده . هم اینکه مثل اینکه این مسابقه سر کتاب ها و نویسنده ها و مترجم هاست ... حالا دقیقا نمیدونم ، جواب که دادن خبر میدم (؛

ااا؟؟؟ هنو مونده تا شهریور... اه عجب ک اینطور تچکر

ینی کشته مرده این انتخاب عکسان

خیلی به دل میشینه

ای بابا بسی بسیار فراوان تچکر از لطفت

وااااای واژه هات و خلاقیتت عااااالیه صالحه
راستی یه شعر جدید نوشتم دو روز پیش:)

ممنون عزیز جان میفرستی برام؟؟

خیلییییییی قششششنگ بوووود
خیلیییییی خیلیییییی قشنگ بود

ممنون جانا لطف داری

عالی بود
عکس فوقالعاده :)
خواستم یه پیشنهاد بهت بدم
فکر کنم تو شعر میگی بعد موقع پست گذاشتن یه عکس براش انتخاب میکنی
بیا ایندفعه یه عکس انتخاب کن و شعر براش بگو فکر کنم جالب بشه امتحانش کنی

ممنون اکثرا اول متن میگم بعد دنبال عکس میگردم اره پیش اومده حتا برای یه عکس نوشتم بعد از اخر هیچ ربطی به عکسه نداشته ولی حتمن و ممنون از پیشنهادت

عالی بود

راستی سلام

خیلی ممنون سلام خوبین؟

چه تصویر قشنگی.......
مثل همیشه زیباست پستت.

:)) ممنون

آخرش حسرت این خونه ها به جیگر من می مونه...

اخ گفتییییی... نه ان شاالله نمیمونه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان