دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تو نیستی

تو نیستیو دیوار های این خانه دیگر هم رنگ آسمان نیستندحتی گل های قالیدیگر عطری ندارندتو نیستیو این من بی تودلتنگ تر از تمام قاب های روی دیوار استنبودنت حال دنیا را بهم ریخته استتو نیستیو این "تو نیستی" ها جان میکاهد...صالحه.نپ.ن:زودتر بیا جانا..نبودنت جان میکاهد
۰ موافق ۰ مخالف
کی نیس دقیقن؟؟

عشقم

من نیز دلتنگ بودم اما حالا آمدم جانا....




























جان من ضایعم نکن الکی بگو خوش اومدی
راستی قسمت ده رو گذاشتم
میای؟

خخ خدا نکشتت بچه ها الکی مثلا با الی بودم خوش اومدی عشقم خونه بی تو صفا نداش میام جانا

بسی زیبآ جآنآ . . . بسی بهـ دلمآن نشستــــ . . .

بعضی هآ هستن کهـ دیگهـ هیچ وقتـ بر نمی گردن :((

تچکر عزیز دل...شکر:)) برمیگرده:))

تو نیستی و جهان بر سرم خراب شده
بگو بی تو چگونه بمانم در این خراب شده

تو نیستی:(

انشالله زودتر ظهر کنند اقای خوبی ها
دنیا پر از کثیفیه
ببخش دیر سر میزنم عزیزم

:)) ان شاالله

الهی من بگردم ک از غم دوری من زجر کشیدی
بیا اومدم گریه نکن دیگه

اه اه تو باز اومدی؟ داشتم نفس میکشدم از دستت

سلام
مصراع سوم باید همرنگ نوشته بشه
چون هم رنگ معنیش با همرنگ فرق داره
همرنگ یعنی شبیه و مانند
هم رنگ یعنی مثل رنگ
البته شرمنده

خوب منم منظورم این بود که رنگش با اسمون یکی نیست ینی باید رنگش اسمونی باشه ولی نیست همون هم رنگ نمیشه؟؟ ولی همرنگ هم معنیش قشنگه مثل اسمان نیستند..

مرسی بابت کامنتت
صالی بخ بخ شدیم
شریفی شده مدیر مدرسه!!!!!!!!!!!

یا جد سادات شریفییییی؟؟؟ باز بهتر از علفه....

لبخند بزن به زندگی...!
لبخند بزن به نسیمی که مدام نوازشت می کند .
و به بلبلانی که با حس وشوقی وصف ناپذیر برایت ترانه ای عاشقانه سر می دهند.
لبخند بزن به دیروزی که خوش بود و به امروزی که زیباست و به فردایی که رویایی خواهد بود.
لبخند بزن به آسمانی که برای لطافت زمین زیر پایش، اشک شوق جاری می سازد.
لبخند بزن به شقایق ها، نیلوفر های آبی و نرگس ها…..
لبخند بزن به تمام گلهای عالم که از زمینی سخت می رویند و جهان را زیبا میسازند.
لبخند بزن به خدایی که با نعمتهایش، لبخند را میهمان لبهایت می کند.

ممنون از اینهمه حس خوب

چقئ قشنگ بود
:)

ممنون جانا

اونی کهـ رفتـ از این دنیآ کهـ دیگهـ بر نمی گرده :(

خدا نکنه از این دنیا بره کسی هم ک رفته خدا رحمتش کنه

خل خوب باشه وقتی رفتم قدرمو میدونی
برو بابا علف به اون خوبی این شریفی با پنبه سر میبره
بی چاره امون میکنه

خخخخ الکی مثلن اتفاقا شریفی بهتره باهاش میشه منطقی حرف زد

بلههههههه در طی سال تحصیلی سلامت میکنم

من همین الان مراتب سلامو احتراممو بهت میرسونم

برسون تا اموراتت بذگره
خونه های قدیمی

:)

وخاطراتت ...
بیشتر عذابم می دهد ...
خاطرات چیز های عجیبی هستند ، گاهی مجبورمان می کنند بخندیم به روزهایی که گریه می کردیم و گاهی هم با عث می شوند گریه کنیم به حال روزهایی که می خندیدیم ... خاطرات هر وقت دلشان بخواهد سر می رسند ...گاهی وسط یک فکر و گاهی میان یک صحبت ... بی هوا می آیند تا خفه ات کنند ...گاهی ان قدر گلویت را فشار می دهند تا بغضت بترکد ...خاطرات تمام نمی شوند ، تو را تمام می کنند ...گاهی خاطرات ، در اوج غم لبخند بر لبانت می نشانند و گاهی هم ...خاطرات شیرین برای دل مثل لباس آب رفته عمل می کنند ... گاهی خاطرات آن قدر دلت را تنگ می کنند که دیگر تن طاقتت نمی شود ...خاطرات خیلی چیزهای عجیبی هستند !

اصلا موافق نیستم خاطراتی ک عذابت بده خاطره نیستن کسی ک الان نیست و بخاطرش گل های قالی پژمرده میشه مگه میتونه بد باشه؟ مگه میتونه خاطره ی بد بسازه؟؟ نه اصلا... فقط شیرینی داره فکر کردن بهش فقط خوشی و یه عالمه دلتنگی یه عالمه شور که بالاخره میبینمش

نه عزیزم
منظورم خاطرات آزار دهنده نبود ...
منظور خاطره های خیلی شیرینیه که باعث می شه عذاب بکشی و افسوس اینو بخوری که چرا دوباره تکرار نمی شن و یا هر روز و هر لحظه دعا کنی که دوباره ازون خاطره ها داشته باشی
وقتی با رفتن یه نفر گل های قالی پژمرده بشه خب پس قطعا خاطراتش آزار دهنده اس ...
اینکه فکر کنی به اون زمانی که بود و گل ها هم شاداب بودن ...
البته همین شکش هم که ندونی واقعا تکرار می شه یا نه عذاب می ده آدمو ...
گاهی با خودت می گی کاش بیشتر ازون لحظه ها استفاده می کردم و ای کاش ...
اینا عذاب دهنده اس وگرنه خود خاطره که شیرینه

نمیدونم!! این اتفاقات دلتنگی رو میرسونه و به نظر من حتا دلتنگی برای کسی که دوسش داری شیرینه میفهمی چی میگم؟؟؟ هر چیزی که رنگی از معشوق داره لذت بخشه حتا سختیاش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان