دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

از تمام شاعرانه ها..

از تمام شاعرانه های این جهانشعر های موج دارشعر های نوسپید ها...شعر های رنگ رفته اش نصیب من شده!!شعر های ناب و عاشقانه ؛  مال خوب هامن که راضیم به سهم اندکم!غزل از آن توترانه های جاودان برای خوب هااز تمام شاعرانه های این جهاناندکی خزان به من بدهراضیم به کمبه این رنگ رفته هاصالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام
این شعرت یکی از بهترین سروده هات بود
به نظر من جز 10 شعر برترت قرار میگیره
معرکه بود همین

فقط اگه مصراع آخرش موج دار ها بود بیشتر به دل مینشست وزنش
البته نظر شخصی منه

سلام بسی تشکر لطف داری سنگین نمیشه؟؟

امام رضا(ع):
پنهان‌ کننده‌ کار نیک‌ ( پاداشش‌ ) برابر هفتاد حسنه‌ است‌ و آشکار کننده‌کار بد سرافکنده‌ است‌ ، و پنهان‌ کننده‌ کار بد آمرزیده‌ است‌

ممنون از حدیث و حضورتون

با عاغا مرتضی موافقم

افرین دختر خوبم موافق بودن خوب است مرسی جانا میلطفی

فوق العاده بود

تچکر بسی

تبریک
اون ها اخر مصرع ها خیلی قشنگش کرده بود :)

تبریک؟؟ چیشده؟ چه خبره؟؟ کلا فهمیدم

سلام شعر زیبایی بود به منم سر بزنید و اگه دوست داشته باشین شما رو لینک کنم ؟

سلام تشکر ان شاالله حتمن

سلام
راضیم به کم
به شعر نو
به شعر موج دار ها...
اینطور توازن با خوبها تقریبا برقرار میشه

بازم شرمنده

سلام رنگ رفته ها چطوره؟؟ من شرمنده همیشه اذیت میکنم تا یه چیزی برام جا بیوفته

غصهـ نخور شعر سپید مآل تو شعر سیآه مآل من . . .

خخخ من راضیم به سهم کمم والا

خیلی عالی بود. سبک شعریت قوی شده...این واقعا خوب بود. مثل شعر شاعرای بزرگ!

وااای خدای بزرگ مرسی هندونه بدم یا نوشابه؟؟ ممنون جانای من

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان