دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

سهم گنجشک ها

سر زده به دیدنم بیا....سهم گنجشک ها همیشهپیش من محفوظ است:)صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
یعنی میگی من گنجشکم؟؟؟؟

گنجیشکی؟؟؟ گنجشکک اشی مشی لب بوم ما نشین بارون میاد خیس میشی برف میاد گوله میشی میوفتی تو حوض نقاشی

سلام صالحه جون مطالبت عااااااالی بودن
ممنون میشم سر بزنید

تبادل لینک کنیم

سلام جانا ممنون حتمن ان شا الله

مث همیشه زیبا بود

سلااام خوبید؟؟ کم پیدا بودید ممنون

خوب و قشنگ
+
عکس پست ثابتت

تچکر عکس پست ثابتم مرسی

روزتون پر از رنگهاى قشنگ، پر از خبرهاى خوب، سرشار از انرژى مثبت و یه عالمه لبخند خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین

شب شما و روزهای اتیتون همچنین

بسیار زیبا

تشکر

آمدم جانم به قربانت
سهم هم نخواستم
برات رمان هم آوردم
دیگه چی میخوای؟
باز هم بگو منظورت یکی دیگه بود!

دیگه اینکه درباره متن اخرم بنظر منظورم یکی دیگه بود

کوتاه مفید مختصر و زیبا

بسی ممنانم

آخیییی....گنجشک مننننن
من گنجشکمو میخوااااااام

:)) بی خیال پاییز بخ بخ گیر میکنه تو موهات بذار راحت باشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان