دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

مهم نیت است

قدیمی ها میگفتند:«مهم نیت است...»من هموضو میگیرمفنجان چایم، عینکمو فروغم را روی میز میگذارمچای میخورم و فروغ میخوانممهم نیت است دیگر...ثواب این فروغ خواندن ها  رسید ؟؟نیتم تو بودی:)صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
خلی قشنگ بود

خلی ممنون

کی بوده نیتت
خخخخخخخخخخخخخخخ

عشقم الکی مثلن دختر عموم

نشستم چای خوردم،شعر گفتم،شاملو خواندم
اگر منظورت اینها بود،خوبم بهترم یعنی...

ای جان ای جان خیلی دلم نشست

تو روحت ، عالییییی بود
+
وای عکس

تو روح بی بشر خودت مرسی وای مری

خیلی زیبا بود .شعر از خودتون بود ؟

:)) ممنون بله

بهـ نیتـ مآ صدای پآی آبــ سهرابـ را بخوان . . .

به دیده

عکس همـ بسی زیبآ . . . :)

خیلی ممنون

بازم میگم انتخاب عکسای تو و فاطی عالیه عالی

می لطفی

عزیزم....

(میدونی من میخام لبخند بزنم ولی نیشم باز میشه دست خودم نی)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان