دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

و مَن عشَقَکَ

عشقت را صبح ها بعد از نمازاز عطر سحر و صدای گنجشک ها می چینمو آرام آرام به خورد روز میدهمو چقدر زیباست این روزها.چقدر زیباست این غروب ها...که خورشید در آغوش عشق تو گم میشودو مگرزیبا تر از این هم هست..."حل شدن در تو..با تو..."عشقت را صبح ها بعد از نمازبه خورد ثانیه هایم میدهم☼و مَن عشَقَکَ؛عشَقَه☼عجب عاشقی قشنگی داریم ما☼و مَن عشَقَه ؛ قَتَلَه☼چه مردن زیبایی دارند عاشقان جهان☼ومَن قتله فعلیک دیَتَه....☼دیه ام را حساب کن☼و مَن علیک دیتَهو انتَ دیته...☼دیه ام  را نقد حساب کنو انتَ دیَتَنی..:)صالحه.نپ.ن:ادامه مطلب اصل حدیث:)پ.ن2:شدیدا نقد و نظر نیازمندم :«من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقه و من عشقه قتله و من قتله فعلی دیته و من علی دیته فانا دیته»(خداوند فرمود): هر کس مرا طلب کند، مرا می یابد و هر که مرا بیابد، مرا می شناسد و هر که مرا بشناسد، مرا دوست دارد و هر کسی مرا دوست بدارد، عاشقم می شود و هر که عاشقم بشود، عاشقش می شوم و هر کس را که عاشقش بشم، او را می کشم و هر کس را بکشم، دیه او به گردن من است و هر کس که به گردن من دیه دارد، من خودم دیه او هستم.پ.ن:بسی لذت بردم این حدیث قدسی میباشدکه من منبع براش نیافتم البته(خیلی هم نگشتم هااا)
۰ موافق ۰ مخالف
خط اخر
+
منکه نظر درست و حسابی و تخصصی ک نمیتونم بدم ولی در کل ، ب دل میشینه
دست مریزاد

نقد؟؟ نداری؟؟ تشکر

راستییی ... حدیثش عشق بود[نیشخند]

اره خیلی زیاد

خیلی قشنگ بود
اول اینکه حدیثتو اول بزار تا قشنگ معنیش درک بشه
دوم اینکه به جای عَشقَکَ
عِشقَکَ بزاری بهتر
بازم هرجور خودت دوس داری
ولی در کل خیلی خوب و قشنگ بود
حدیث شو دوس داشتم خیلیییییی

نمیشه اول حدیث و بذارم متن میره ادامه اونوخ ک این برمیگرده به زبان نمیدونم اصلا صیغه هام درسته فتحشو برداشتم

اها اره راس میگی
نمدونم منم از این صیغه ها خبری ندارم
بگو سینا بیاد نظر بده

حالا من فتحشو برداشتم سر کارم به کتاب عربی خورد نمیدونم

من خودما در حد نقد این شعرت ندونستم
عالی

این چه حرفیه؟؟ ممنون

اره خوب شد
خخخخ عربی تو شعرامونم دست بر نمیداره

شکر اره لعنتی ولمون نمیده ک

صالحه فکر کنم بهترین شعرت بوده
به عنوان یه خواننده فقط میتونم برات دست بزنم
عااالی بود عالی

:))واقعن؟ خیلی ممنون جانا ممنونم ممنون

صالی اگه اجازه بدی یه روز اینو بذارم وبم؟؟؟
راستی میدونستی شعرات دارن پا به پات بزرگ میشن؟؟؟
نوشته های الانت و چندوقت.پیش رو مقایسه کن
اینم که.دیگه گل سرسبدشون بود
بسی چسبید به روح و روانمان

عزیز دلی باعث افتخارمه :))خدا کنه همینجور باشه واای مرسی شکر

راستی یه چیزی ببین چطوره؟
اهل نسیه نیستم
نقد حساب کن دیه ام را

دیه ام را نقد حساب کن:)) مرسی اضاف کردم

قضیه پیچیده شد

چرا؟ الی ادرستو بذار

بسی زیبآ جآنآ . . . قلمتـ مآنآ . . .

بسی تشکر جانان ممنونم

صالی یه چیزی
"دیه ام را " رو نوشتی "دیه ایم را"
درستش کن جوجو

تنکیو اصلاح شد

راستی لایکاتو مدیون منیا

لطف داری...

بسیار زیبا ....

تلفیق روایات و شعر نو ... ابتکار جالبیست ...

ممنون تشکر

خیلی شعر قشنگی بود
مخصوصا اولش تا جایی که میرسه به
و من عشقک عشقه
اینجا ادم توش گیر میکنه
یه جوری باید نوشته شه معلومه عربیه
اولش چون من داره ادم فکر میکنه فارسیه
☼از اینا استفاده کن برا اول اخرش ☼ ☼
در کل عالی بود

ممنون تشکر گذاشتم:))

سلام دخی طلا ...
خوش اومدی عزیزم ...
ممنونتم ...

سلام بانو سالامت باوشی شوما خوش اومدی

فدای تو ...

:) خدا نکنه

مرسیییییییییی عزیزمممممممممممم
من عاشق این حدیثم...عاشقش

اره واقعن عالیهههه

وای صالحه چقد قشنگ بود.....عالی بود..از همه متنایی که تا الان نوشتی قشنگتر

ممنونم عزیز دل

خدا کنه ما هم بشیم از اونایی که دیه ما خود خداست!!!وای چه قشنگ!

اره ان شاالله

خداجونم می خوامت خیلی خیلی زیاد ...
عشقی اصن ... قلبی ... همه چیزی ...
یکی یه دونه ای ... خدایا ...

خخخ چ ذوقی:))

مرسسی بابت این پستت
:)

مرسیییی از یووووو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان