دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دست ها

تا به حال به دست ها دقت کرده بودید؟؟که چقدر معجزه بلدند؟!رقصیدن روی ساز هاخندیدن روی کاغذنوازش کردنمهر ورزیدنخدا چقدر نعمت به این دست ها داده استهمین گم شدن لا به لای موهافقط دست ها انقدر قشنگ لابه لای موها گم میشوندکه دوست داری همان جا بمانندو دیگر هیچ وقت پیدا نشوندمواظب دست هایتان باشیدکار های مهمی روی دوششان استمثلا بروند لا به لای موها و دیگر پیدا نشوند!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
وای آآآآره....دقیقا! چقدقشنگ بود.چقد دوسش داشتم!!!

:))) مرسی

عزییییییزم
قشنگ بود بسی

تچکر جانا

بعله..........

عجب بعله ای بود با اون همه نقطه چقدر معنی دار

مثلا رفتن بهـ سوی آسمآنو دعآ کردن :)

:)) ای جان مثل ستاره چیدن از عرش از خدا

خیلی قشنگ بود
رمزم اسپرسو

مرس اوکی

درود بر شما
بسیار هوشمندانه.
به پست "" حوای دلم"" یه سر بزن. پاسخ گذاشتم.
شادزی و مهرافزون

درود تشکر حتما

مواظب دست هایت باااااش

چشــــــمـ شما هم

بسی بسیار وری گود

بسی بسایر فراوان تچکر

چه دست های شاعرانه ای داری ، مواظب دست هایت باش ...

خخخخ باش هسدم توهم مواظب دستای نویسندت باش

متن عالی عالی عالی بود.
چند بار خوندمش.

بسی بسیار تچکر

اوووووه مای گاد آره دست ها خیلی هنرمندن

بنازم خلقت خداوند را

اوووووووف من چقد جدی حرف میزنم اصن به من نمیاد

یس یس بح بح نع چرا بت میاد راحت باوش

حنا داره
:)
مثل دست های من

خیلی خوشم اومد از طرح دستاش ساده و شیک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان