دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

مرد بودن

بیایید کمی صادق باشیم"مرد بودن" سخت ترین کار دنیاستاینکه تمام دردهایت را پُک بزنیوبعد خودت را گول بزنی که خاکسترشان کردی...یا اینکهانقدر سرت گرم درد ها و دغدغه ها ی بزرگ باشد کهفقط از دنیا چهار رنگ اصلیش یادت بماند!!این وحشتناک ترین اتفاق استکه انقدر قوی باشیکه انقدر قوی بمانی...یا وقتی دلت گرفت نتوانیناگهان اتاقت را بهم بریزی و دکورش را عوض کنیمرد بودن چقدر سخت استاینکه تمام اندوهتسر از کنار شقیقه هایت دربیاورداینکه انقدر عمیق مراقب باشیانقدر عمیق درد ها را نگاه کنیاینکه انقدر مرد بمانی....!!مرد بودن؛سخت ترین کار دنیاست!!کوه بودن...سخت بودن...کوه ماندن....سخت ماندن...سخت ترین کار دنیاست...!صالحه.نپ.ن: اقای خانوم نمای محترم  ابرو برداشته!! شما برادر شلوارتو بکش بالا ما انتظار مرد بودن نداریمپ.ن2:عاجزانه تقاضا دارم ماجرا رو فمنیستی نکنید حق با خانوماس... غلط کردم :دی
۰ موافق ۰ مخالف
عالی بود. سخت ترین کار دنیا! عزیزم.
چند تا شعر با این مضمون خونده بودم .پیدا کردم یا میفرستم برات اینجا یا میذارم تو وب

:))ممنون اره خودمم دیده بودم حتمن برفس یا بذار یادت نره

خیلییییییی خوب بود صالحه ....
ینی عالیی بودااا
کنار شقیقه...
،خیلی نکته سنجی
ب قول لیلا براوو جان دل
+
پی نوشتت

تعجبات منو میکشه ینی مریاااا ممنون عزیز جانم مچکرم:))

راستییی ، عکسشم خیلییی قشنگه

راستییییی خیلی سپااااس

جدا راست گفتی . خیلی دقیق بود . درسته که زن ها هم تو زندگیشون مشکل دارن ولی این مشکلایی که گفتی فقط مختص مرداست .

در ضمن ، من از همین الان قصد کردم که بجای سیگار ، آهنگ گوش کنم

البته خانوم هام سختی های خودشونو دارن ولی مردا اونقدر که ما راه داریم برای تخلیه راه ندارن و باید خودشونو قوی نگه دارن سیگار چیه؟؟؟استغفرالله توبه توبه جیییزه دست نزنی هااااا بوف میشی همون اهنگ خوبه نهایتش خیلی خاستی حس بگیری برو نصفه شب قدم بزن الکی مثلن خیلی خستم

همچین سخت هم نیستا
همشون فقط زر میزنن(با
عرض پوزش بابت استعمال لغات بی ادب)
والا دا
زن بودن خیلی سخت تره

لیلی ار یو خودتی؟؟؟؟؟ ببین هر کدوم سختیای خودشو داره ولی تو به عنوان یه خانوم خونه خودتو تصور کن فریاد میکشی نق میزنی غر میزنی بد اخلاقی میکنی اما مردا تو محیط بیرون که هیچ تو خونه هم نمیتونن خودشونو خالی کنن خانوم خونه فریاد میزنهههه اقااااااااا باز یادت رفت ابلیمو بخری خدا نکنه اقا جواب بده کار به خین و خین کشی میکشه من به پدر خودم نگا میکنم میبینم چقدر سختی و بار رو دوششه و همچنان ارومه و صبوری میکنه...واقعن سختی کارشو حس میکنم یه وختایی که دور هم جمع میشیم من یه چیز میگم مامان یه چیز میگه خاهری یه چیز داداشم یه چیز و خلاصه همه از مشکلا و نیازامون حرف میزنیم باهاش و اون فقط میخنده... میبینم اگه من بودم یا مامانم یا خواهری الان جفت پا اومده بودیم تو دهن اونایی ک سرمون هوار شدن مردا خیلی گناهکین

ببین کی گفتم
ی زمانی میشه عاغایون ابرو بر میدارن کلیپس میزنن آرایش میکنن
باز بگین کوروش آینده نگر نیس
من همه چیو میبینم در آینده ...

بازم بگم ؟
ی ماشینی میاد اسمش پرایده خیلی خوشگله
(الان مثلا 20 سال قبله)

الکی مثلا

من که حق میدم شما دخدرای امروزی شوعر نکنید
با این وضع جامعه باس زن بگیرید خخخ

زن خوب سراغ دارما میخواین

دس رو دلم نذار که خونه ینی واقعن باس بریم زن بگیریمااااااا خدا خیرت بده ازدواج جوونا رو اسون میکنی فقط ببین من هنوز سربازی نرفتماااا مشکل نداره با این مسئله؟؟

مرد بودن سخت ترین کار دنیاست
(واقعا درسته)
سخت ترش رن بودنه...

هر کدوم واسه خودشون سختن:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان