دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خاطرات

در و دیوار های این خانهپر از خاطره های کاشی کاری شده ی رنگیست...لا جوردیِ توی حوضبنفشِ گلدان هاو خنده های ریز زندگی که نفس میکشد هنوزانگار خاطرات؛ گیر کرده اند لابه لای حفره های دیوار و سنگفرش حیاطفیروزه های اب و حافظه ی ماهی...!!دست بر سر آب بگذار تا یادت بیایدماهی قرمزی راکه در اعماق ذهنشهنوز بچه ها دور حوض میدوند...و کودکی در گوشه ی حیاطبادکنک زردی را باد میکند و هی رهایش میکند تا دور حیاط بگردد و بادش خالی شودو مادر که سر بچه ها فریاد میکشد"دست به سیب زمینی های سرخ شده  نزن برای ناهار اند"چقدر آشناست هنوز این جمله...که شیطنت می دواند در دل بچه و سیب زمینی ها را از این دست به دست میکند تا سرد شوند!!مادر بزرگ که از بالای عینک گردش گه گاه نگاهی به شور خانه میکند ودوباره تسبیح میگرداندو زیر لب نغمه های عاشقانه اش را  از سر می گیرداین حیاط پر از خاطره های لاجوردیستکه در ذهن ماهی قرمز ها مانده است هنوز...صالحه.نپ.ن:خاطراتتون لاجوردی ؛)
۰ موافق ۰ مخالف
انقد عکست قشنگ بود ، که یه انرژی ژرفی تو وجودم قرار داد !

ممنون عزیزم خدا رو شکر

:) خیلی حس خوبیو منتقل کرد نوشتت
دمت گرم

الهی شکر تچکر سرت خوش

اوووخی عزیزم
بله خاطرات خیلی شیرینن

چه خوبه خودمونم خاطرات شیرین بسازیم

الان مثلا شما با من خاطرات شیرین دارید
بعد 120 سال من افتادم شما مردین برا نوه نتیجه هاتون تعریف میکنید ی آق کوروشی بود که خیلی باحال بود

یس یس جمله سنگین بود تا بهن تعطیل رسمی تمام مقاطع به جز دبستان زنده باشی:))) من بیشتر از تو کوروش خاطره تعریف میکنم گمونم تو باید برا درسا خل بازی های مارو بگی

راستی این خانم آشناتونه که لبه حوز نشسته

خیلی خانممممممممه

حوریهــــــــــــــــــ جوووووووووووووووووووووون؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد از پشت سر تشخیص دادی برم برات خاستگاری؟؟؟ من طرفدار اقایونم

عاغا من 2 ساعت برم تو این خونه بسمه...
:|

اوفف خیلی عشقه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان