دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خدا نکند...

خدا نکند اگر که این جمعه باز هماخرِ کارمان به غروب ها بکشد...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام
جواب این شعرتو با ی شعر دادم تو وبم
خوشحال میشم بیایی

سلام وای چه هیجان انگیز میاااام

صالی کاکتوسش

اره توام کاکتوس دوس داری؟؟

اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری س

آمین آمین

نه ندارم
یه بار یکیشو خریدم دادمش به یه دختر کوچولویی

یه بار زنعموم یه کاکتوس بهم داد از اونا که میری نزذیکش شوتینگ خار داره کلی هم سفارش کرد که صالحه مواظب باش نزدیکش که بشی شیش هف تایی خار سمتت میفرسته و اینا منم گفتم باااااش تو ماشین رو پام گذاشته بودمش تو شصتم خار رفت بعد پیشونیم خاروندم پیشونیم خاری شد بعد که فهمیدم قضیه چیه هین کشیدم دستمو گذاشتم جلو دهنم لبمم خاری شد خلاصه تا رسیدیم من واسه خودم یه پا به قول امیرعلی خارتوس شدم الانم تا میتونم فاصله شرعیمو باهاش رعایت میکنم

مردم از خنده
خارتوس باحال بود

خخخ اینم از اصطلاحات مخصوص امیرعلیه

غروبها بکشه چی میشه ؟؟!!


من درجریان نیسدم . راهنمایی کنید لدفا

چرا شکلک تشویش نداره اینجا

هیچی دیگه باید واستیم تا سحر شه مجبووووووووووووووووووویم میقهمی؟؟؟؟؟ مجبوووووور اره اصن خیلی بد!!! نیمه پر رو ببین

آخرش به غروب میکشه دیگه چاره ای نیس

بله دیگه چاره ای نیس!!

بآز همـ روز هآ یکـ بهـ یکـ غروبـــ شد ، نیآمدی . . . :((

دوباره صبح ظهر غروب شد نیامدی اللهم عجل الولیک الفرج

خیلی خوب بود
خیلی...

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان