دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

در بست

در بست لطفااز اینجا تا اخر دنیاکسی را گم کردمکسی که قلبم بودو حالا در جستوجوی صنوبرم.دربست؛دور دنیا؛در جستوجوی کسی!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
در بست ،دور دنیا ، درجستجوی کسی ...
قشنگ...
+
چطوری عاق طاها؟

تچکر+ خوفم تو چوطوری خانومم

همشون قشنگ
فوق العاده هم قشنگ

خخ خسده ایااا ممنون

مترو ارزونتر در میاد
سلااااااااااااااااام

مترو شلوغه الکی مثلن من خیلی مرفحم با در بست میرم سلاااااام

بسی زیبا...
تو پایان هر جستجوی منی

ممنون:) من؟؟؟ لیلی به من دل نبد من رفتینیم (الکی مثلن من خیلی شاخم)

خیلی عالی

خیلی ممنون


اولدوم گولماخدان
اره خستمممممممممممممممم
بیشوررررر
من دیشب بالما گفتم این دختره اینطوری ناشیه

میفهمم خخخ دیدی که وارد بودم

خیلییییییییی

خیلی خسده ای یا خیلی من وارد بودم

منم میااااااااااااااااام

خو پ بیا دو گروه شیم تو قطب شمالو و جنوب و صحرای افریقا و جنگل های استوایی و رو کوهارو بگرد من میرم قسمتای سخت ماجرا رو میگردم میای؟؟

دربست قشنگ بود

تچکر

دربستــــ دور دنیآ در جستجوی کسی

چهـ تعبیر زیبآیی :)

تچکر

من کهـ اینجآمـ گلی گلی واسهـ چی میخوای دربستـ بگیری این همهـ راه رو بری هزینهـ کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

گل گلی یکی دیگش من گوگولیم نه میخام بیام تیری دی تو داشته باشم حقیقی مجازی فایده نداره که

آقا وایسا من می خوام پیاده شم....
:|

دربست بود عاغا مثلن چرا این همه ادم تو تاکسی بود؟؟؟ منم پیاده میشم

منم میام (مثه بابا پنعلی و در حد همون توان نه بیشتر )

خسدههههههــــــ نباوشیـــــــــــ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان