دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دقیق تر

دوباره برو و آن کره ی جغرافی ات را بیاورد لطفادقیق تر نگاه کن...من تا نیمه های راه دست در دستش بودم!!مطمئنمدقیق تر بگرد...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
چه عجقولانه
آره تا نیمه باعم بودیم بعدش نمیدونم چشت کدوم گور به گور شده ای رو گرفت دستمو ول کردی

من چش ندارم خدا شاهده توام که معزل منو فهمیدی عینکمو میگری ازم جلو پامو نمیبینم بعد میخام عزیزان از این قبر به آن قبر شده را دید بزنم؟؟؟ نیگا خو... بدون عینک گم میشم دیگه

وایییییییییییییییی خیلی قشنگ بود
خیلی خیلی
به جرئت میگم بهترین بود

اوه مای گاد تنکیو مادام نوشابه یاهندونه؟؟؟

آره ارواح عمه اون دختریه ایکبیری
تو گفتی و منم باور کردم

اخه قربونت برم با اون چماق بالای سر من وایسادی من جرئت میکنم غیر از تو رو نگا کنم بعدشم من کور بخ بخ وختی عینکم دست تویه غیر تو که بغلمی کیو میتونم ببینم؟؟؟

باشه ایندفعه رو بخشیدم ولی دیگه تکرار نشه
راستی صالی این کامنت قبلی رو بی زجمت پاک میکنی

میدونستم دلت مهربوونه ازینا ازینا ازینا ازینا باش پاک کردم

فدای دوست جان

خدا نکنه قربون تو

تجارت الکترونیک افرا میزبان

فروش هاست و نمایندگی هاست

سرور مجازی و ثبت دامین

طراحی سایت و سئو سایت

http://aframizban.com/client/cart.php

برای سفارش از لینک بالا وارد شوید

همچنین فروشگاه فایل ما :

www.rashafile.ir

سایت موزیک :

mydlovemusic.ir

سایت دانلود اسکریپت و قالب :

www.novinscript.ir

موفق باشید
-----------------
ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer
yospammer.tk
....

دارید دقیق تر نگاه میکنید؟؟؟؟

باشه باشه الان میارم کره زمینو

شاید کره ماه بوده هاااا

کره خرمم بود من قبول دارم

اون دیگهـ رفتهـ بیخیآلش شو

اون هس من نیستم

عخییی ، عخی عخی عخییی
گود

تنکس

وایییییی
معرکه بود
نابود شدم
عالی بود دختر
:)))))))

خیلی ممنووووووون

ععععع خوب گفتیا

کره خرم جالب بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان