دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دور نشو

من چشم هایم ضعیفنددور نشو از منخیلی دور که میروی تار میشود چهره اتنه اینکه گریه کنم هااانــه!!فقط نزدیکـ بین اند چشمان منبیا کنارم چهار زانو بنشینان قد نزدیک که زانویت به زانویم بگیرد:)صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
پ.ن:حالا کی هست
صالحه خانم چی شده.شعرات بوی عشق میده

نمیدونم والا عینکم و یکی از بچه ها گرفته نمیبینمش اینم نمیاد نزدیک بشینه من بفهمم کیه من خیلی وختا که عاشقانه مینویسم شاید اصلا نظورم صرفا یه شخص مذکر نباشه یا اگرم باشه از اون لحاظ نیست.. اینم جزو همین دومی هاس ؛)

خو راس میگه بیا جلو این بچه کور شده

همینو بوگو چشام درد گرفت بس که شبیه موش کور ریزشون کردم

باشه دیگه دور نمیشم...
خیلی خوشگل بود جانا

عینکمو اون پست قبلیه گرفتی گفتی دید میزنم ملتو پس بده من مشکلی ندارم جانانم هاااااااا میتونی تا هر میزان که بخای دور شی فقط عینکمو بده ممنون

ووووووااااوووووووو

این خانمه کی بیدن ؟
آشنا بیدن
اسمشون چی بیده
چقد خانمممممممه

نع تازه باش اشنا شدم اینو نمیتونم برات بگیرم چون همین یدونس اره خیلی خانومه ولی....

سلام موش کوررررررررر

سلااااااام دوست موش کور پشتیبانی رو ان میکنم

وصف حال نزدیک بینا :)
خوردن زانو ها به هم قشنگ بود

اهووم ممنون

زیبآ همـ عکس همـ متن :)

منمـ دور بینمـ ضعیفهـ بگو بیآد نزدیکــــ قششششگـــ رویتش کنمـ‌:))

تچکر:)) ای ول یکی دیگه به جمع نزدیک بینا اضاف شد یش گوفتم نمودونم چرا نمییاد؟؟؟

عالی بود

ممنون خسته نبااااشید دنیا پر از موج مثبتهـــ

وری وری عالییییی
فقط چرا حالا زانوجایدیگه نمیشه

بسی تنکیو نمیدونم حس تازه ای داشت برام اینکه زانوت بهم بخوره تا حالا تجربش کردی؟؟ حس جالبی داره

عینکتون چند درجه است ؟؟؟

پ.ن 1: خیلی ممنون بابت راهنمایی ... آنقد کتابا زیادن فقط اسمشونو گوشه ذهنم نگه میدارم که اگه دیدمش دو درش کنم :)

پ.ن 2: من از 5 تا نمره 10 دادم :/

من استیکماته چشام چپی یک راستی 75 البته الان رفته بالا فقط فاصله نیم متری خودمو میبینم اردیبهشت باید عوضش میکردم عوض نکردم:/ منتظرم مهر شه بر:/ اره راس میگی میفهمم اااا؟؟؟؟ هااااا افرین خوب کردی

ف.گاف.شین.داله من بیااااا
چشام ضعیفه
:)))

توام چشات ضعیفه پسته؟؟ توام نزدیک بینی؟؟

سلام و درود بر نویسنده جوان
از این متن خوشم اومد زیاد، چون خودمم چشمهایم ضعیف ان و دور که میشود نگار، تار میشود لحظه های من.

سلام و تشکر :)) امون از دوری و چشم ضعیف

خووو منم دنبال یدونه هام


اتفاقا خانمم چون تک دختر بود گرفتمش

ااااااااااا؟؟؟ جووووونم یه دونه هاااا ماشا الله خدا حفظ کنه خانومتو ولی لذت خاهر زن یا برادر زن نداریاااا عخیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گاهی نمیدانی عاشقی
عشق کم کم در وجودت رخنه میکند
و تورا زمن میزند....

وااای چه وحشتناک

چرا چرا برادر زن دارم دوتاشم دارم

تک دختر نه تک فرزند

سه تا داشتم یکیشون فوت شدن. تو 19 سالگی دریا غرق شده. خدابیامرزدش

گفتم پدرخانمم مشدیه دیگه آره !!!

اوه اوه برادر شوهر وحشتن طوریه(تشویش) یس یس اه خدا بیامزدشون)): رحمتشون کنه ارع گفتی

کپی حلال؟

با ذکر منبع و اسم البته در غیر این صورت ابدا ادرس؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان