دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

شنبه

فکر میکنید شنبه در انتظار کیست که هر هفته جلوی خانه اش را آب و جارو میکند و از سر میگیرد روزها را؟؟صالحه.نپ.ن:شاید منتظر جمعه باشه که پشت سرشه و بهش نمیرسه!!شوما چی میگین؟؟پ.ن2:خیلی بی جا کرده منتظر کسیه:/ یه ماه دیگه که مدارس بازشه اگه هنوز بخواد از این عشقولی بازیا در بیاره خودم جفت پا میرم تو دهنش:/مارو مسخره خودش کرده:/ زشت!!!
۰ موافق ۰ مخالف
میام پیش تو دیگه نمیتونم برم پیش اون

من راضی نیستم شنبه انقدر هم خودشو عذاب بده هم خون مارو تو شیشه کن من از حقم میگذرم برو برو به سوی او مرا چه غم؟؟ تو اقتابی او زمین من اسمان

سلام آپــم

میام

واسه لیلی ام اهنگت پخش نمیشه

برش داشتم://

دارمـ رو نمآیی نمیکنمـ

لبـ دریآ کهـ خوبهـ

شومآ زرشکـ پلو بآ مرغ همـ بیآری دختر نمی گیری

دو ساعته دارم فکر میکنم یا خدا مریم فازو نولش هنگ کرده؟؟؟ من خنگ بازیم اود کرده؟؟؟ چی داره میگه؟؟ اومدم خونه خودت جواب دادم

ن اصن هیچی نیس
دیگه اون کادر سیاهم نیس

بی خی ولش

دارین کهـ دارین مآ همـ داریمـ

نهـ بآبآ

زیر آبــــ کجآ بود ؟! اتفاقا کنآر دریآ بآ صفآس

الکی دلتو خوش نکن دختر بهتون نمی دیدمـحآلآ داداشیتـ چند سآلشهـ؟!

فکرشو همـ نکن

قصر طلا همـ بیآرین دختر نمیدیمـ بهتون

از خداش همـ بآید بآشهـ . . . دختر بهـ این خوکشلی کی دیده ؟!

چهـ خواهر شوووووووری بشی شومآ . . .

ای جووووووووووون مریم؟؟؟ عزیزم؟؟؟ قربونت برررررم چرا بابا من مودونم الان یه موج میزنه بش میره زیر دریا دیگه چیششششششش اصنشم داداشم نپسندید من دیدم جلو اینه من اصن بم میاد خاهر شوور باشم؟؟؟ با گروه خونیم سازگار نی کلا

توهم که ازهرچیزی واسه نوشتن استفاده میکنی..
به طورابلهانه بادوبارخوندن هم متوجه نشدم

بیا برات بتویضم

چهـ ذوق مرگـــ شودیاز این بهـ بعد سعی کن بآ من خوبـ بآشی

او مآی گآد . . . تفآوتــ سنیشون زیآده . . .

دخدر داریمـ تآ دخدر

آره خیلیییییییی . . . بیچآره زن داداشتــ . . .

اصنشم خودم حاج عاغا دارم اکشال ندارهــ مرد سنش بیشتر باشه هرچی جذاب تره تازه خاهرم از من غیرتی تره البته هر چی پسر عزیزتر باشه خانومشم به همون میزان عزیزه

پلی کنمـ میخونهـ

اوکی تچکر

خدا واستون حفظش کنهـ حآج آقآ رو

نهـ بآبآآآآآآآآآآآآآآ

خواهر گرامی چند سآلشونهـ؟!

صد در صد

امیــــــــــــــــــــــــن بلند بگو بوخودا اینا رو روانشناس درونم میگه متولد73 یس یس

چون من خآصمـ

بابا خاصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ چش ابی تو جلو بشین اصن البته اینم هستاااا وب من به هر کسی افتخار نمیده

آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنتو همـ از خدا خواستهـ

یهـ پآ روانشنآسی شومآ

خدا حفظش کنهـ آبجی خآنومو

وااااااااااای مر30 آجی

ادم باس موقعیت شناس باشه یس یس سالومت باشی جانم خاهش میشه عزیز دل حقیقت بود

آجی من بآ اجازتــ برمـ دیر وقتهـ دیگهـ

خیلیییی خوشحآل شدمـ از همـ صحبتبتـــ

کلییییی خندیدمـ یهـ دنیآ سپآس

شبتـ بخیر مهربووووووون

فدات جانا شب خوش خوب بخابی من بیشتر شب بخیر جانا

واللا ... حتمن منتظر فوشای مایه دیگه ، انتر :/

همینو بوگو بذار مهر شه خشتکشو میکشیم رو سرش

شنبه خیلی وقته منتظر نیست!
حفظ آبرو میکنه...

چقدر قشنگ بود این جمله...

آخی...چه دید جالبی....
از صادق فقط "سگ ولگرد" اش رو خوندم که همونم بهم ثابت کرد که فقط قلمشو دوست داشته باشم :/ من خودم یه مقداری زمینه افسردگی رو هم دارم ( :/ ) ولی هدایت چنان افسرده مینویسه ، نمیتونم افسردگی بگیرم . ولی در کل مطالب خوبی هم میگه ، فقط به فجیع ترین شکل ممکن میگه . خلاصه ... از بزرگ علوی هم که حتما میخونم . ممنون بابت راهنمایی . اینم رفت گوشه ذهنم

دقیقا به فجیع ترین شکل ممکن سعی کن زیاد افکارشو یه جاهایی جدی نگیری ماشاالله گوشه ذهنت چ شلوغم هس

بچه ها همون اول از یه بچه محصل میپرسیدید جوابتونو میداد :
خب معلومه دیگه ، منتظر ما بدبختاس تا از تخت درمون کنه ، مدرسه بنشونمون

آه نمیخااام من خابم میااااااااد

یه پیشنهاد ... از عکسهای خودتون هم بذارید

ممنون از پیشنهاد و حضورتون عکس که گذاشتم بعد سیل عشاق رو چ کنم؟؟!!

خخ با مزه بود
مناتفاقا نمیدونم چرا ولی از شنبه خوشم میومد
برام یه شروع بود
شروع هفته ای نو
سعی میکردم شنبه رو خوب بسازم

شنبه های پاییز و زمستون بدجور دوست داری برا خودت باشی اینکه پاشی صب زود بری با یه عده ادم بداخلاق و رو اعصاب سرکله بزنی مزخرفه وگرنه بد نی که...

شنبه ی زمانی خر بوده اسد ولی الان دیگه هر روز خدا عالیس
قبلنا دعا میکردم تعطیل بشه طول هفته. اول سال تقویمارو نیگاه میکردم که چه روزایی تعطیله ولی الان معکوسشه.
چون تعطیلی هر روز ینی نداشتن درآمد و کسادی بازار

صحیح و صحیح ان شا الله شنبه هات عالی پر انرژی پر روزی حلال

من چقد دیر به دیر سر میزنم بهتون...

اره دیر به دیر هم آپ میکنید

خخخخ نه به این طرز تفکر شاعرانت درمورد شنبه ،
نه به این شکایتت به شنبه های سال تحصیلی!

گفتنی ها رو باس گفت

از ته دل نگفتی میدونم ولی مرسی و ایشالله

خیلی هم از ته دل گفتم زشت ان شاالله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان