دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

همسایه جان:)

- همسایه جان سلام:) نذر دلت قبول:
:این کاسه آش داغ؛این خنده ی خجول

گل های خانه ات رز میدهد هنوز؟
خوشحالیت چطور؟نعمت شود وصول؟

بنشین برای تو چایی بیاورم
تو درد دل بکن!!داری همیشه پول؟

کسری نیاوری بین حساب ها
با من بگو عزیز هرگز نشی ملول

این کاسه ات بیا؛این هم نباتِ ترش
همسایه جانِ من! نذر دلت قبول:)





صالحه.ن
پ.ن:همسایه خیلی خوبه:) 
هر چند که من خودم بشخصه اعتراف میکنم همسایه هامونو نمیشناسم
(ینی به اسم نمیشناسم در حد این بالا اشنا نیستم
 که حال رزای خونشونو  بپرسم:/ )
ولی اونا منو میشناسنD: شوما چی؟؟

پ.ن:من نذری میخام (قیمه امام حسین عخیــــــ)
۰ موافق ۰ مخالف
وای چقد عالی بود...
صالحه کم کم داری ب جایی میرسی که میتونی شعرای خوشگلتو چاپ کنی

خیلی تشکر خخخ این که اغراقه تو خودت حاضری اگه بخای کتاب بخری بین اون همهــــــ شاعر اس بیای شعرای منو بخونی؟؟ فاضل نظری-گروس عبدالمالکیان-حسین منزویی-محمد علی بهمنی-سیمین بهمبهانی-رسول یونان- و خیلییییی خییییلی دیگه...

آخی عزیزم چه خوشگل بود
من فقط همسایه های دیوار به دیوارمون رو می‌شناسم

ممنون اوه همسایه دیوار به دیوار ما خیلی وحشت انگیزه من ازش میترسم البته همیشه هم میخام زنگ بزنم بهش بگم اقای ب بیا سفرمونو جمع کن

وااااااااااااااو صآلحهـ تو بی نظیررررررررری

عآلی بود واقعا بهـ دلمـ نشستـــــ

تو چآپــ کن من خریدارمـ

مآ همـ یهـ همسآیهـ داریمـ تآ نداره

بهـ اسمـ همـ نمی شنآسی؟!

تو رو چطوری میشنآسن؟!

قسمتتـ بشهـ الهییییییی

مرسی عزیز دلم لطف داری خداروشکر که بدلت نشست خخخ مگه فقط تو بخونی کتابمو مرسی از دلگریمیت نه اسمشونو نمیدونم به قیافه میشناسم اونام منو اینجوری:: نوه ی اقای "نون"(پدربزرگم) دختر اقای "نون"(پدرم) نوه ی خانوم "نون"(مادر بزرگم) دختر خانوم "الف"(مامانم) و...اینچنین مرسی عشقولی نصیبم شه شفا بگیرم قسمت شومام بشه عاشقی ارباب

آی گفتی منم از این همسایه هامون میترسم
انقدر که از این میترسم اگه از بابام میترسیدم
الان میرفتم بهشت

فقط این وحشت طوریه بقیشون پیرن دوس داری بری بغلشون کنی راشون ببری

اخ گفتی
ی بار سمیه یکی از دوستای مامانم گف مریم گاش یا چن سال کوچیکتر بودی ، یا چن سال بزرگتر
با تعجب گفتم برای چی
گف اگه کوچیکتر بودی واسه پسرم میگرفتمت(ارمین ، چن روزی ازش بزرگترم) اگه بزرگتر بودی واسه داداشم
حالا قیافه من :|
میخاستم بگم منم منتظر بودم تو بیای منو بگیری .. انتر

خخخ نیتشون خیره هااااا نمیدونن چطوری ابرازش کنن نگرانن بترشیم


وای صالحه ی همسایه داریم (پایینیمونه) نزدیک ب هشتاد سال سن داره ، بعد تنها زندگی میکنه.ینی بچه هاش میان بهش سر بزنن ولی خوب در اصل تنهاس ، این انقددددد عشقه، عر چن وقت ی بار صدای هن هنش میاد ک داره حیاطو میشوره با اون سنش
بعد تازه فک کن ی چن هفته ای نبود ،وقتی برگشت پرسیدیم کوجا بودی حاج خانوم
گفت مادرم فوت کرده بود رفته بودم شمال

اخییی عزیزم تو کوچه روبروییمون اخر کوچه یه خانوم اقای مسنی زندگی میکنن ینی من روانیشونم هااا خانوما از ایناس ک هنوز موهاش بلنده... معلومه جوون بوده جیگری بوده واس خودش(شایدم من بخاطر اینکه خیلی دوسش دارم اینجوری فک میکنم) قد بلند صورت کشیده جااااانم همسرشم قد بلند کت شلوار قهوه ای میپوشه با کلاه قهوه ای.... مهربووووووووووووون وااای روانیشم هااا با اون طرز حرف زدن مهربون طوریش

سلام
خوبی مهربون ؟
عاغا شعر هات خیلی خوشگلنا
بروچاپ کن اینارو
اره بابا بعله که میشناسم رفت امد داریم با همسایه هامون

سلام شکر تو خوبی؟ :))ممنون جانا لطف داری:) به پاییز هم میگفتم شوما خودت حاضری اخه بین اونهمه شاعر خوب شعرای منو بخری بخونی؟؟ من خودم حاضر نیستم خیلی هم عاااالی ؛)

سلاام
خوبین؟
والا این چن وقت یهو خلوت شد!من همیشه هستم.هرروز میام
من هستم.بقیه نیستن.

سلام شکر خو آپ نکردین که خلوت شده آپ کنید بقیه هم پیدا میشن

صالی لینک اهنگ وبمو هنو داری
اگه داری بفرست برام

لینکشو دارم الان نمیتونم برفستم تو پشتیبانیه باس لب تاب باشه

قشنگ مشنگ بود ...
منم همسایه هارو نمیشناسم درست ...

تچکر ان شا الله اشنا شین

اول تچکر از متن زیباتون .
بعدش عرض کنم خدمت شما که همسایه چیز خوبیست و همسایه نیک و خوب نعمت اسد.

الانا حتی تو شهرها همسایه ها همو نمیشناسن و در حد مختصر نسبت به هم آشنایی دارن و این عیبه.
تو روستاها قضیه فرقمیکنه وتا 20 تا خونه اونورتر همو میشناسن و از درد و مشکلات هم خبر دارن...
ما قبلنا داشتیم و الان چون رفتیم توبافت شهری هرچی میاد دورتر میشیم

بلی بلی اره متاسفانه... کلا روابط کمرنگ شده الان با فامیلم رابطه نذاری چ برسه ب همسایه...

مرسی
مرحبا
این فوق العاده بود
بجای تو درد کن بگو اگه میشه درد دلت بگو را هم امتحان کن
ولی حال کردم با این شعرت
اپم

ممنون دل دل بود اشتباه تایبی داشت ممنون که خبر دادید

ما هم چن ساله محلمون رو عوض کردیم ولی با این که چن سال میگذره نمیشناسم همسایه ها رو درست ولی اونا منو حسابی میشناسن

البته من دختر ارومیم اصلام بیرون نمیرم خیلی هم ساکت سربزیر صحبتم که یاد ندارم حرف بزنم شماهم حتمن به خاطر شدت اقا بودن میشناسنتون

هفت وادی به ترتیب چنین است : طلب ، عشق ، معرفت ، استغنا ، توحید ، حیرت ، و فقر که سرانجام به فنا می‌انجامد . در داستان منطق‌الطّیر ، گروهی از مرغان برای جستن و یافتن پادشاهشان سیمرغ ، سفری را آغاز می‌کنند . در هر مرحله ، گروهی از مرغان از راه بازمی‌مانند و به بهانه‌هایی پا پس می‌کشند ، تا این‌که پس از عبور از هفت مرحله ، از گروه انبوهی از پرندگان تنها «سی مرغ» باقی می‌مانند و با نگریستن در آینه حق درمی‌یابند که سیمرغ در وجود خود آن‌هاست . در نهایت با این خودشناسی مرغان جذب جذبه خداوند می‌شوند و حقیقت را در وجود خویش می‌یابند .

" منطق الطیر "
ممنون بابت کامنتتون

:)

صالحه قسمت پشتیبانیت نمیاد برام
همسایه هاآماردخترای جوون رودارن

درست شد؟ خخ اره

مریم اومده بودخونمون
هی دختر همسایمون میومد بالابامامانم کارداشت
یه صحنه منومریم توآشپزخونه داشتیم سالاددرست میکردیم
اومدخونمون یه نگاهی به مریم انداخت
خخخخخ
مثلا اومده بودخونمون مهمونی
ولی خب من میزبان خیلی ماهی هستم
این مریموولش میکردی توآشپزخونه داشت ظرف میشست خخخ

بعلهــــــــــــ گفدی چقدر از طفلک کار کشیدی

یکی اومده به همسایمون گفته شماتوساختمان دخترچادری دارین؟!!بعدمشخصات منوبهش داده
هنسایمون هم گفته خیلی بچس رد کرده خواستگارجووونمو
چیییش نمیگه دل دخترمردم‌شوهرمیخواد

خخخ جوووووووونم همسایتون خاااااااااااک تو گورت چشمم روشن که شور میخای

یکی اومده به همسایمون گفته شماتوساختمان دخترچادری دارین؟!!بعدمشخصات منوبهش داده
هنسایمون هم گفته خیلی بچس رد کرده خواستگارجووونمو
چیییش نمیگه دل دخترمردم‌شوهرمیخواد

استغفرالله

درس نشد کامنت قبلی رومن دادم اسمموآخه بازنووشتم

اوکی بیا فهمیدم

خیلی قنگ بود عالی
این نمونه شعرارو دوس دارم
تقریبا همه همسایه های کوچه رو میشناسیم به هر حال تو این کوچه بزرگ شدیم

ممنون و تشکر من هیچپقت لذت تو کوچه بودنو نفهمیدم و همسایه هامون همه پیرن

به نام در یگانه عالم هستی
سلام عزیزم.
چه شعر قشنگی.واقعا به دلم نشست.دست قلمت درد نکنه.
تقریبا همه همسایه هامون رو می شناسم با دوتاشونم رفت و آمد داریم.با دختراشون رفیقم.
خیلی دوستشون دارم.
من خودم واست قیمه نذری می پزم خواهر.قصه نخور
به وب منم سر بزن،خوش حال می شم.

سلام جانا:)خوش اومدی:) ممنون خوشحالم که به دلت نشسته خدا حفظشون کنه...خدا حفظتون کنه برای هم:)) بح بح دستت درنکنه جانا داره محرم میاد:) حتمن عزیزم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان