دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دل دیوانه

عقل کو من به کجا حضرت جاندل دیوانه فقط معتکف شاعری است...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام خوبی؟

آپـم

سلام شکر شما خوبی میام

آااااااااااااااااااوووووو بلی بلی

یس یس

بسیییییی قشنگ بود

:)

من اومدمممممم عزیزم آپم منتطرتم

وااااای چه این همه پست گذاشتی آبجی چجوری بخونم چه پست های خوبی هم گذاشتی امروز یکمی سرم شلوغه فردا میام میخونمشون آبجی کانال تلگرام نداری؟؟؟

خخخ نه ندارم

مصراع اول چیه

عقل کو من به کجا حضرت جان:/ همون من کجا عقل کجای خودمان شر شد

کی میرسی خانومی؟

ن شاالله جمعه شب پرواز داریم شنبه سحر میرسیم لابد

به سلامتی
صالحه یادم اومدازمهمترین دعاهاموفراموش کردم به ارباب برسونی
واسه اینکه امسال نمونه دولتی چیزی قبول شم ویه رشته ی خوب انتخاب کنم حتمادعاکن
اگه مریمم یادش رفته مث من که بهت بگه
واسه موفقیت اونم دوبله سوبله دعاکن

سالامت باشی جانم ارباب حواسش هست من اسم ببرم همچین شونه هاتو میتکونه و کارتو درست میکنه ک میمونی توش:) تازه این وسط من سوخته دلم ک حیرونم هنوز

ببین اهدناالصراط المستقیمی که سفارشموکردی
اینقده احساس شد...

تو رو خدا؟؟ من فقط ی بار تونستم برم زیارت ارباب زیر بقعه فقط گفتم اللهم عجل الولیک الفرج اهدنا الصراط المسقیم بقیه بروبچ هم کنار ضریح یاد کردم ولی دمت گرمااا خیلی دعای خوبی یادم دادی خدا حافظت باش نگاری بهت خیر بده مهربون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان