دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

آمدیم

با تموم سختی هایی که این سفر داشتوقتی به شهرمون...محلمون...خونمون رسیدمنگفتم آخیش...هیچ جا خونه خودت نمیشه!!اصن انگار اونجا خونه ی خودم بود!!!!به قول اقای الف:"قدم قدم با یه علم دوباره اربعین میام سمت حرم"ان شا الله:))به علت بیماری خانوما سوغاتیاتون فعلن محفوظ میمونه پیش منبعدن حساب میکنیم:دیاقایون هم دعای خیر اوردم بفرمایید:)))
۰ موافق ۰ مخالف
سفارشات منو انجام دادین

نماز؟؟ بلی

صالحه ی قهرمان
خوش آمدی به ایراااااان
صالحه ی قهرمان
خوش آمدی به ایراااااان

خدا نکشتت نگار

زیارت قبول بانوجان

به دعای دوستان جانا

آخیییی
عزیزم
سفر بخیر

:)) مرسی جانا سلامت باشی

زیات قبول
خوش اومدی

سپاس جانا خوش باشی

به به زیارت قبول کربلایی
:)
بده اون ماچ خوشگله رو که حسابی میچسبه
به هر حال زائر آقا بودی...
:)

خخ تچکر و سپاس میگم دیگه به علت بیماری از دادن سوغاتی معذوریم (سوغاتی ماچ کربلایی اوردم) میترسم مریض شی بیا بغل عمو این دوتا ماچم برفس رو شونه هات

سلآمـ عزیزمـ

خوش برگشتی

زیآرتــــــ قبووووووول

سلااام جانا خوش باشی سپاس

موضوع سوغآتی چیهـ متوجهـ نشدمـ؟!

از همون اول دوستا میگفتن سوغاتی برای ما چی بیاری میگفتم ماچ پی بیتر از ماچ کربلایی؟؟ واس اقایون برادرا هم دعای خیر یه زن خوب گیرشون بیاد از دنیا چی میخان دیگه؟؟؟ متاسفانه به علت مریضی اونطور که باید و شاید سوغاتی خانوما حواله نمیشه... حالا علی الحساب بیا بغلم

خوش برگشتین

تشکر خوش باشین

ممنون و سپاس ای مسافر کوچولو


سوغاتیام رسید سپاس

مسافر کوچولو خدای من یاد خانوم کوچولوی اقای الف افتادم قابل نداره

اوی من سوغاتیمو میخاما
+
زیارتت قبول

سوغاتیاااات من خودم سوغاتیم دیگه همین که برگشتم سوغاتیه تچکر به دعای شوما به یادت بودم

زیارتت قبول
ببخشید دیر اومدم
چون این چند وقت منم مسافر بودم و مهمونم داشتیم دو هفته ای بود که سرم شبوغ بود

ممنون نایب زیاره بودم :)) سفر سلامت خوش امدی جانا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان