دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

پاییز جان

پاییز جان بیا:)خوش امدی مهربان خوش یمنم:)قسم به رنگ های گرم حضورتآنچنان تو را شاعرانه خواهم بوسیدکه برگ هایتبوی لب های مرا به خود بگیرندصالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
پاییز جان دل...

بلیا:))

آخی...
منم پاییر میخوام

:)) خاستن توانستن است

چراهمتون اینقدعاشق پاییزین؟

مگه تو عاشق پاییز نیستی؟؟؟؟؟؟/

سلام عالی بود

آپم

سلام تشکر امدم

فقط و فقط بخواطر شما ادامه رو گذاشتم
خیلی زوده خودم هم باورم نمیشه تونستم ولی فقط بخاطر شما این کار رو کردم

ای جانم:)) خیلی سپاس جان دلم

پآییز لفظ دیگر من دوستتـ دارمـ استــ . . .

وااااای دستمون رو شد دلم همه فهمیدن چرا انقدر پاییزو دوس داری


چه جالب

حالا چرا انقدر متعجب؟؟؟

که برگ هایت بوی لب های مرا به خود بگیرند!


خیلی جالب و خوب بود.
دوسش داشتم
صالحه کارهای خاص و قشنگی که از خودت راحت و بدون رمز میذاری تو وبت منو ترغیب میکنه منم راحت متنای ضعیف و نه چندان قوی مو بذارم!

:) تشکر نمیدونم چرا انقدر به متنات میگی ضعیف؟؟ تو که خیلی فوق العاده مینوسی!! متناتو بذار ولی انقدر نگو عالی نیستن خیلی عالین واقعن

پاییزتون خوش یمن :)

سپاس پاییز شما هم

من هیچی حسی نداشتم به پاییز
الان یه نمه بهترشدم

واای پاییز که علیه خیلی دوست داشتنی

اصلا این چن وقته هنگم.
جریان منو.منا.من....به کجا رسید
منا مخفف من را هست

اهااا منو که راحت تره خو من نمیدونستم مخففشه ممنون اطلاع رسانی

خخخخخخخخخخخخخخخخ
من باور نمیکنم
باشه........

نمیدونستم خوب!!! ندانستن عیب نیست هااااااا بلی:)

hooof koja khosh oomad saliiii

خخخخخ خوبه ک سارا امسال دهنمون سرویسه رسما

ایول پاییز رو دووووس

بسی...

dahan servisi vase ye lahzas albate vase shagerd aval kelas ke shooma basi mahsoob nemishe

خخخ هیشکیم نه و من.. شهمیری میگف کرباس نیس عصمتیم گفته من نمیام(چ بهتر) شهمیری پدرمونو درمیاره رسما اه اه

تو غلط میکنی بخای ببوسیش
همین عشقول کارارو میکنی ک داره با سرعت نور میاد دیگه ، اه

دوس دارم

من که شخصا عاشق پاییزم
باروناش
راه رفتن روی برگا
واوووووو

منم عالیههه

http://uupload.ir/files/t8uh_img_۲۰۱۶۰۹۲۱_۱۴۵۱۰۱.jpg


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان