دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بمب

توی گلویت بمب داری فرد زندانیباید مواظب بود تا شعری نخوانیبرق اتاقت تا سحر روشن...زیر پتو  نخواهی شد تو بارانی...صالحه.نپ.ن:رباعی!!!من نمیدوستمش خیلی خوب نیست!!شما بگید کجاشو صاف کنم تا خوب شه؟پ.ن2:دلم برا کوتاه نوشتای موجم تنگ شده...این غزل بود پاکش کردم!!قبلشم مثنویی...
۰ موافق ۰ مخالف
مرسی صالحه جون
خودم که اینجور فک نمی کنم
ولیخیلی وشحالم که به دلت نشست
شادکام باشی و پیروز

چرا اتفاقا خیلی عالی مینویسی بانو جان توهم همینطور

آجی شرمنده من از شعر چیزی نمیدونم
ولی به دلم نشست

ممنون

دیگه چی نیاز هست
سلاااااااااام
خسته نباشین
چی را بیام تایید کنم
اصلا کجا بیام تایید کنم
صالحه من گیجم.زیر دیپلم با من بحرف
پر مفهوم و سنگین بود

مثل همیشه عالی ..


خوبی خواهری ؟

راستی بلاخره وبم عضو باشگاه نویسندگان شد

تشکر شکر تو خوبی؟ ااا؟؟؟چ خوب.. تبریک میگم

سلام
رفتم مطلب بذارم اصلا منو ادمم حساب نکرد پنل مدیریت
گفت فقط صالحه میتونه متن بذاره
دلیلش چیه
دلم قدم زدن در ولیعصر در غروبی پاییزی و صدای خش خش برگ ها زیر پاهایمان را میخواهد

دلم کافه های ولیعصر را با تو ساعت ها نشستن و هیچ نگفتن را میخواهد...
شعرای نوت رو بیشتر دوست

ممنون

سلآمـ صآلحهـ جآنِ دل

حآل بآنویِ شآعر مآ چگونهـ استـــــ؟!

والا من نظر ندمـ بهتره ... من حیآ میکنمـ در مقآبل اسآتید حرفی بزنمـ ...

سلام عزیز دلم خوبم شکر تو خوبی؟ استاد نقد کن یکم خوب!!!

رفقا
آب را گل نکنید
ماهی پر پرواز ندارد...

pesariazjensetabiat
شما شاعری :)
ولی فکر کنم اون حتی اضاف باشه :)

ورش داشتم

یه مطلب گذاشتم
ممنون که رسیدگی کردین
راستی ساعت خواب باشه.دیگه زود پاشین.پس فردا اول مهره
من که نَوَفَهمَم
من از این چیز ها سر در نمیارم که نظر بدم
خودت بهتر از همه مینویسی
میای؟

سپاس از این همه توجه اره اومدم

یه چیز بگم ناراحت نمیشی؟؟؟
چرا جدیدا شعرات خوب نیس؟؟؟؟
حوصله نداری بنویسی؟؟؟

به قیافه من میاد ناراحت شم؟ جدی؟نمیدونم... نمیدونم چرا... بازم سعی میکنم:)

صالی اهنگه درس شد
اگه نمیتونی بگو خودم برم

همین الان کدو برات فرستادم

یعنی...
بد بود؟

نه عزیزم...خیلی خوب بود داستان جلو نرف چیزی نفهمیدم خو الی قالبت خیلی خوبه ولی ناقصه

سلااااااااااااااااام.شعر جدید نمیذاری

علیکم سلام فعلن که حسش نی شعرم نمیاد سرمم شلوغه

مصرع آخری مشکل داره
نخواهی شد طولانیه
یه چی مثل نمی شوی بذار ببین خوب میشه؟

اره خیلی... نمیشی عامیانس نمیشوی هم جور نی!!! اصن دوسش ندارم

کاش کاملشم بزاری :)
+
ولی کلن منم با لیلی موافقم :)

تغییر دادم خیلی... دوسش ندارم

تعداد واج هاشون اصلا برابر نیست!
توی گلویت بمب داری فرد زندانی (توصیف عالی)
باید مواظب بود تا شعری نخوانی( کمه حرف هاش)
برق اتاقت تا سحر روشن( یکدفعه خیلی واج ها کم شد)
زیر پتو نخواهی شد تو بارانی (؟! منظورش رو نفهمیدم اصلا...ینی زیر پتو گریه نمیکنه؟ )

خیلی ناقصه شعرش اصلن دوسش ندارم!! اخری هم یعنی تا صبح بیداری اما زیر پتو و خلوتم اشکت درنمیاد گریه نمیکنی بس که مغروری و لجباز و سرتق

اووممم نمیدونم چرا ولی انگار مصرع دوم جالب نیست
تلفظ جالبی نداره

کلا شعر پر اشکالیه شاید ورژن اصلاح شدشو بذارم ان شاالله ممنون از نقدت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان