دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خل نوشت...عیدتون مبرووووک

عید قربان شو
یقیناگوسفندت میشوم!


صالحه.ن
پ.ن:شولولولولو عیدتوووون مبارک
۰ موافق ۰ مخالف
اولدوم گولماخدان
خیلی باحال بود
عیدت مبارک
صالحه جانم

خخ تشکر عزیزم

بیا که شعر عاشقانه گذاشتم برا آدمهای عاشق

امدم

شاید تو ره بهشت من باشی....تو
ممنون

چ زیبا

جوابتونو دادم تو وبم

دیدم

دیدمش...................

:)

ن...عالیه.بذار بوقتش عجیب به سلابه ی نقدت میکشم
من نقدا دوست دارم
و ممنونم از شما

:)) بی صبرانه منتظر نقداتونم منم نقد دوست دارم:)) سپاس

میخوام ی وب بسازم مخصوص محرم...هستی یا ن
البته شرمنده.
شما استادین
mortezaghasemi8548
این بود
من از زبان متنفرم
من دارم میرم کاری برام پیش اومده
morteza8548
فک کنم این بود
شرمنده صالحه خانم
یه کاری پیش اومد
رفیقم در خونه هست
مزاحمتون میشم
ای کاش قربانی شویم در مسیر خدایی شدن..وخیلیها قربانی حضرت عشق شدند

:) ان شا الله

به مامی ای داشتم میگفتم واسه عیدجایی مولودی دعوت نشدیم؟!!
مامانم میگه فک نکنم مولودی خون میخوادقربون صدقه ی گوسفندبره مگه
کلا توومامانم ذهن بازی دارین

از مولودی خونا بعید نی! ما داشتیم شاعرا کلا ذهن بازی دارن

عآشقِ خُل نوشتآتمـ

خل نوشتامم عاشق توین دانه چو دیوانه ببیند؟؟ خوشش اید

عید غدیر شو یقینا سیدَ السآداتــ می شومـ

من یه رگم سیده پنج شنبه ها منم رگ سیدیم میغله مامانم سیده

میشهـ شولولولو رو معنی کنی؟!

خخخ با فرهنگ ازاد؟ مهین؟فرس؟دهخدا؟با گدوم? هم معنی هورا... قرش بده... دس دس... کمرتو اینورش کن اونورش کن... شاباش شاباش... همه جیییغ و خیلی کلا مفهومیه

میشهـ شولولولو رو معنی کنی؟!

اره میشه

سلام.به کجا رسید ساخت وبلاگ
سلام خواهری جون
ممنون بابت تبریکت
عاقبت بخیر بشی الهی

سلام جانا وظیفه بود سپاس برای دعای خیرت توهم

سلام وعرض ادب.فقط برابر بعضیها گوسفند نشویم که بعضیها دیدن این عبارات را به مضحکه میگیرند اگر به شما نگویند.واگرقرار بود درقربان گوسفند باشیم خداونددر روز قدیر نمی فرستاد که اسماعیل را برهاند .ان شالله که در تمامی مراحل زندگیتون موفق وموید باشید.متشکرم ببخشید که باعث رنجش شدم با حرفی که زدم عذر تقصیر.
راستی این شولولولولو چیه ؟ :دی

معنی کردم برا یکی از بچه ها که هورا...قرش بده...ای جوووون...اینورش کن اونورش کن جییییییغ... از این معنیا دیگه

خیلی باحال بود

باحالی از خودتونه

باحال بودا
+
با تاخیر مبارک تو هم

تشکرااااااااا

گوسفندت میشوم

واقعا شعر شیکی بود اما

شیک منو یاد یکی انداختی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان