دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ویروس کش

بگذارید صادق باشمآدم ها هر قدر هم که صبور باشنداز یک جایی به بعد نمی کشند...حتی ماشین هم که باشیتا یک حدی توان داریبعد از آن داغ میکنی و سیستمت می ترکد!!چه برسد به ما...که روی پیشانیمان برچسب خوردهمثلا "آدم"بگذارید خلاصه بگویم:«قبل از این که سیستم ذهنتان بترکدویروس کشی کنید این ذهن راو یک ویروس کش خوب نصب کنید روی خودتان!»آخرین ورژن ویروس کشی که من سراغ دارمیک نفر است که خیلی دوستش داشته باشیدیک نفر که جنس ناب " آدم" بودنش حسابی معلوم استاز همان هایی که شدیدا هم را دوست میداریدصالحه.نپ.ن:احتمالا کمتر باشم مدتی:)
۰ موافق ۰ مخالف
تو برای چی نمیای؟؟؟؟
صالی داغونم

میام چرا؟

والا من از مرگ بنویسم همه میگین اخه چرااااااا
از دنیا شکایت کنم همه میگین چرا ناراحتی
عاشقانه بنویسم همه میگین کی را دوس داری
من چی بنویسم
بیا در مورد پاییز شعر نوشتم

اومدم

دوتا شعر متفاوت از پاییز نوشتم

خوندم

دقیقا همینی که گفتی

:)

شدیدا موافقم ...

من ادمی و پیدا کردم که تونستم باهاش ویروس کشی کنم تمام زندگیمو .. درست زمانی که بهش خیلی احتیاج داشتم !!

آقامون و میگم


عالی بود عزیزم

پرقدرت ادامه بده خواهری

خدا برا هم حفظتون کنه تشکر :))

عالی
ما منتظرت میمونیم
خود و شعرهات

ممنونم خیلی تشکر جانا

صالحه ی خوشگل من چطوره؟!!
دلم تنگولیده واست شدید
دیده حاجی اومد منو فراموش کردی
عرررررررر
خوش بگذره بهت گوگولی من

خوبم عزیز دلم منم تنگیده دلم حاجیمونو ندیدم از دیشب نه دیروز... من غلط بکنم دوست جونمو فراموش کنم:) خوش باشی نازنینم

صالحه توخودت ازهمون آدمایی نابی

نه والا من کوجا این ادما کوجا؟؟؟ دوستی لطف داره وگرنه منو چ ب این حرفا

اول سلام
دوم خوبم ، خوبی؟؟
سوم یا خداا ، چ جو سنگینیه[تشویش بلاگفا]
چارم بسی بسیار زیبا
پنجم چرا کمتر میای؟
شیشم حاجیت کیه؟؟عایا؟

سلاااااام عزیززززم الهی شکر که خوبی منم خوبم چرا جو سنگینه کوجا سنگینه؟؟؟ تشکر چون حاجیمون اومدهسرم شلوغه مهمونی و مهمون بازی و اینا... حاجیمون عشقمه دیگه ویروس کش منه

عاطی اومده؟؟؟؟؟؟
سلام
استاد من نمیتونم وارد قسمت نظرات بشم
اونجا پلمپ هست برا من
سلام ممنون از حضورت گل من
نذار اشکاتو هرکی ببینه گل من خخ گفتم گل من یاد یه شعر یافتادم ببخشید

سلام خاهش من خودمم اشک خودمو نمیبینم

چقدر قشنگ بود.
واقعا چند روزیه ب این فکر میکنم.
چقده این عکسه رو دوس دارم
قبل اینکه سیستم ذهنتان بترکد!!!
عالی بود

ممنانم به اینکه ویروس کش نصب کنی فک میکنی اهووم خیلی تشکر

سلام . اول از همه پپنون بابت کمک و راهنمایی هاتون .
در مورد اون جمله که نفهمیدید ؛ منظورم اینه که اگه اون شخص هم مثل من باشه ، خب ممکنه اون هم به امید منه ، و اینجوری دوتامون هیچ کاری ازمون بر نمیاد .
در مورد عشق هم ، دوستی های پسرا خیلی فرق داره با دخترا . پسرا توی هر مسسله ای نمیتونن با هم صحبت و دردودل کنن . پسرا خیلی با هم شوخی میکنن و همین باعث میشه که دوستیای صمیمی کم باشن . مخصوصا یه مورد جدیدا بین پسرا افتاده (البته مطمئن نیستم جدید باشه) که نمیتونم درباره اش هیچ توضیحی بدم ولی فقط میتونم بگم که همون موارد و خیلی چیزای دیگه باعث میشه که پسرا خیلی راحت تر با دخترا ( یا اصلا ... ماماناشون ، چون طرف دختر باید باهاش صمیمی باشی که اون اسمش عشقه ) صحبت میکنن .
در مورد عشق به والدین یا حتی فرزند (که برای من منتفیه) : اون قضاوتی که میگفتم منظورم در مورد همینه . و همینطور ، ما به طور عادی خیلی با همه دور و بریامون درد و دل میکنیم . اگه بخوایم این درد و دل رو بیشترش کنیم دو طرف اعصابشون ضعیف تر میشه . سختی های زندگی خودمون کم نیس . ناخواسته هم سختی زندگی بقیه رو درک میکنیم . با همه اینها اگه بازم بخوایم سختی های ندیده مون رو یادآوری کنیم دیگه خیلی زیاد میشه .
خیلی ممنون که جواب دادید و سر زدید

سلام خاهش وظیفس اها اره خوب باید دو طرفه باشه این ویروس کشی:)) هوووم اره خب خیلی تفاوت ها هست امیدوارم به موقعش یه ویروس کش خوب گیرت بیاد بند اخرشو خیلی قبول دارم:))وی همیشه قرار نیست درد ببری کسی که خوب باشه باهاش دردی نداری دردایی هم که هست اصلن مهم نی!! ینی با اون شخص بودن صرفا وجودش باعث میشه سختیه و درد سختی و درد نباشه میفهمی؟؟ مثلن با یکی که هستم اصلا ناراحتی ندارم و مطمئنم اگه از جای دیگه هم پر باشم انقدر وجودش ارومم میکنه که نیازی به زبون اوردنش نباشه

آنتی ویروستم باید با پول آبدیت کنی
اینکه دیگه آدمه!!!
البته پول باشه همه چی به روزه!
منتظر آبدیت شدن بدون پول نمون
عمرت میگذره

نه از نوع ادمش!!! اگه واقعن ادم باشه!!! والا انتی ویروس من ک اینجوری نی همیشه هم به روزه جنس شما شاید خوب نبوده بهتون انداختن... وگرنه جنس مرغوب اینجوری نی

خوشحال میشم به وب منم سر بزنید

:) محض خوشحالی شما چشم سر و دست و پا میزنیم

اره بابا خونده بودمش

شوخی کردم جدی نگیر

سلام . آره ممنون بهترم به لطف شما
در ضمن ، آره عکس و مطلب رویش ، کار خودمه

سلام خدا رو شکر:) ان شاالله همیشه عالی باشی:)) خیلی عالی درووود

بعضی هآ عجیبـ عِطر خدایی دارند و من عجیبــ دوستـ دارمـ این بعضی هآ را :)

بلیا

بهمـ میخوره ویروس کش بآشمـ؟!

اره خیلی

فقط دستم به اون حاجی برسه

بیچاره حاجی من چیکارش داری؟؟ نمیبینمش تازه خیلی....

بسی هم ناز
هر کجا هستی سالم و سلامت باشی عزیزم

متشکر سپاس از دعای خیرت یو هم همچننین

عالی بود
چرا کمتر باشی؟

ممنون عموم اینا تومدن میخام قدر بدونم مهمون بازیمون زیاده

این روزا کم میام ببخشید سرم الکی شلوغه و تمرکز ندارم ...

ینی چی کمتر باشی مدتی؟

خیر باشه جانا سرم شلوغه مث یو... کم میتونم بیام

تو کم میای این همه پست

میزاری کم نیای چی میشه

خخخ دو پست گذاشتم همش!!!

دو پست در ساعت آره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان