دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

گنجشکک اشی مشی

گنجشکک اشی مشیتوی شعر من نشینبغض میاد گریه میشیدرد میاد غصه میشیمیوفتی تو حوض تنهاییگنجشکک اشی مشی!!صالحه.نپ.ن: من چقدر گنجشکک اشی مشی دوس دارم:)پ.ن2:عکس نوشت بود همینجوری
۰ موافق ۰ مخالف
آخرش نفهمیدیم این اشی مشی چی هست ؟

اره واقعن...

شعرش خیلی قشنگ بود.
به وبلاگ منم سربزن

ممنونم حتمن

عزیزم
منم بسی دوست

بسی بسی

akheyyyyyyyy

جان جان گریه نکن

فرهاد مهراد
عالیه این آهنگ و شعر

اهنگشو نشنیدم بعدن گوش میدم

خیلی شعر غمناکیه ... خود ب خود ادم دلش میگیره میشنودش

اهوووم

قشنگ بود

تشکر

چهـ خوبـ کهـ کودکـ درونتـ هنوز زندس :)

خخخ من کودک بیرونمم هنوز زندس مگه چن سالمه؟؟ هنو اول بچیگیمه

ای جان جان جانم !!
چنقده ناز ه این شعر

متشکرم بسیاااار

آره ی حس خوبی میاره ...

شعرشو کامل حفظ بودم

کلا نوستالژی برام

خیلی:)) الان دیگه نیستی؟ رفتی تو خاطرات؟؟؟

گنجشکک اشی مشی
پشت بوم ما نشین

بارون میاد خیس میشی
برف میاد گوله میشی
میوفتی تو حوز نقاشی
و الا آخر

حوز کی میگیره فراش باشی؟ کی میکشه؟قصاب باشی کی میپزه اشپز باشی کی میخوره حاکم باشی؛) درووووود بر این حافظه

دوره ما تا اونجا بود باقیش بعدا ساختن

منم بقیشو تا چن وخ پیش بلد نبودم

Its like you read my mind! You appear to know a lot about this, like you wrote the book in it
or something. I think that you can do with some pics to drive the message home a bit,
but other than that, this is magnificent blog. A fantastic read.
I'll certainly be back.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان