دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

حرام

دوباره جمعه های مقدس تو شروع شد..دفتر شعرم را کنار میگذارمشعری که تو نداشته باشدجمعه که نه...تمام سالنه تنها مکروه که والله حرام است!!صالحه.نپ.ن:سلام پدر...نمی آیی هنوز؟؟دلمان تنگ استاللهم عجل لولیک الفرج:)
۰ موافق ۰ مخالف
اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری س

:))) امین

انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد

)):

او چشمـ بهـ راه استــ کهـ مآ برگردیمـ :(

منم حجاب ظهورت خوب میدانم):

نیمه شب ها
پیام دادن به زن عاشق آداب دارد؛
اگر روی گفتن حرف عاشقانه ای را نداری....
پیام نفرست!
آن ساعت شب
او فقط کسی را میخواهد
که با جراتش بگوید
با من، به هیچ گذشته ای فکر نکن..

#فرید_صارمی

نمیدونم من که نیمه شب ها خواب میخام یا نهایتش شعر

خخخخخخخخخخخخخ

شما بخواب!!!!!!

باشه

پدر ... خیلی حال کردم با این کلمه :)
الهم عجل لولیک الفرج...

:) آمین

واقعا همینطوره ...

:))

الله عجل لولیک الغرج

آمین

من کلا با این مسئله مشکل دارم ...

میخوام ی روز ی پست بزارم نظر شماهارو هم بدونم

خیلی برام سواله که دیدتون از امام زمان و ظهورش چیه

با چ مسئله ای؟ بسی عالی من ک چارپایم

اوکی حتما میزارم شاید منم روشن شدم


راستی کامنت فاطی رو اصلاح کن الغرج

منتظرم:))) نمیتونم میهن بلاگ قابلیت سانسور یا اصلاح کامنت نداره ما اصل کامنتو میدیم بازار

ishala ye rooz post khabar omadaneshono bezari.amiiin

آمین واقعن

اصلشو میدید آفرین

بله پ چی؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان