دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

پاییز لطفا

دلم را گرفته اند و چلانده اند...دیگر هوایش شعری نیست..پاییز را بیاوریدتا روی دلم ببارددلم را که روی بند رخت انداخته امخیس کندحسابی چلانده اند دلم راشعر نداردخدا جان پاییز لطفا!!صالحه.نپ.ن:شعر ندارد....
۰ موافق ۰ مخالف
پاییز که بیاید ...
حضرت باران هم....
قدم رنجه می فرماید ...

ان شاالله مگه پاییز بیاد.. بارون بیاد.. شعرم بیاد...

من همچنان پاییز دوست نداشت
مخصوصاغروباش
پاییز رابدم می آید

عاشقش میشی یه روز

من همچنان پاییز دوست نداشت
مخصوصاغروباش
پاییز رابدم می آید

بیچاره پاییزم...

ان شآاللهـ بهـ پآی پآییز پیر بشی جوون

:)) سپاس از دعای خیرت شمام به پای عشقت

میاد جانا
کم مونده

ترسم اینه پاییز و بارون بیاد شعرم نیاد

چ خشنی تو
بسی عالی بود و زیبا :)

چرا خشن؟؟ متشکرم

چلانده اندباحال بود

با حالی از خودتونه

یه چندروز دیگه صبر کن ، میاد

ان شاالله

اه هوای دیروز خیلی مزخرف بود
همش گرد و خاک بود

یادم نمیاد هوای دیرووز ها رو

از وبلاگت چقدر درآمد داری؟
میدونستی می تونی با عضویت در پاپکده به درآمد خوبی برسی؟
این رو هم می دونستی پاپ کده بهترین سایت تبلیغات کلیکی در ایران؟
پاپکده با بیش از 3 سال فعالیت در حوزه تبلیغات کلیکی و پرداخت به موقع و منظم تونسته اعتماد خیلی از وبلاگ داران رو به دست بیاره.
همزمان می تونید از پاپ آپ و پاپ باکس در کنار هم درآمد کسب کنید.
اول به سایت سر بزنید بعد اثبات پرداختی ها رو ببینید و سپس اگر مایل بودید ثبت نام کنید و در لحظه درآمد کسب کنید.

یه عالمه حال خوب درامدمه (جمله سنگین بود) تمایلی به دونستن نبود ولی سپاس از اطلاع رسانیتون مایل نیستم

سلام خانوم شاعر خانوم

خوبین شوما ؟

اخی چه ناز
بارون
پاییز

سلااام جان دل دلمان تنگیده بود برایتان خوش تشریف اوردید سفر بخیر متشکرم

یعنی چی شعر ندارد

ینی شعرم نمیاد

سلام......اپم
شرمنده یکم کمتر میام این چن وقته

سلام میام خیر باشه

چلا آخه

دایی جون زشته نخند مجلس سنگینه

چمدونم بابا این دل مام شورشو دراورده تخسیر من بود مری رو دعبا نکن من قلقلکش دادم

سلام
سفارشتون یه پست گذاشتم
دیروز هرکار کردم نشد کامنت بزارم
بیا

سلام سپاس امدم

وررررررری نایس

بسی متشکرررررر

من پاییز ندوست:|

چراااااا؟؟؟ پاییز خیلی عشقه

sedayi az daron ba man migoiad
shoroe fasle birahme tanhayist

بیچاره پاییزم به این خوبی:)) تنهایی بارونی پاییز و شب گردیش قشنگه که

اما قشنگ بود....شعر هم بود

:))متشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان