دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

مثنوی های نگفته

آمده ام لبه ی شعر هایم ایستاده امو جوهر زیر پایم چرخ میزندشعرم چون موجی؛بلند میشود...به من میکوبد...و من؛سقوط میکنم!!از هزار مثنویی نگفته ام...مرگ من،موج بی حاصلیست...که به بلندای صخره میکوبد...از مثنوی های نگفتهبه شاعری؛ که لبه ی شعر هایش ایستاده!!صالحه.نپ.ن:بالاخره باید دیوونگی موقع خودکشی هم نمود پیدا کنه یا نه؟؟:))
۰ موافق ۰ مخالف
زیبا و بی نظیر بود

سپااس

لایک داشت واقعا

ممنانم

به به خیلی قشنگه شعرش


صالی الان این سوالی بود که منتظر جوابی ؟؟

متشکرم کوروش نمیدونم بیشتر استفهام تاکییدی بود

خواجه امیری هم با این آهنگ هاش!!!

تازه احسان خیلی نسبتا تو انتخاب اهنگ و ترانه خوش سلیقه عمل میکنه جزو خاننده های قابل اعتماد برای منه

خواجه امیری هم با این آهنگ هاش!!!

خوبه کهههه

سلام این شعرای خودته ؟ عالین . .. انگاری همه دنیا شاعر شدن امروز وب هر کی میرم شاعره .. به هر حال خوشحالم که با وبت اشنا شدم

سلام بلی امروز قرعه بنام شاعراس؛) خوش امدی جانم منم از اشناییت خوشوقتم؛)

عکسه چه باحاله صالی

خیلی دوستش دارم

:)) مثه همیشه دل انگیز

سپاس گذارم بانو جان

very very good mese hamishe

بسی سپاس جان دلم:))

قربونت عزیزم ، خوشحالم کردی بهم سرزدی.موفق باشی شاعرجوان و خوش ذوق

:) پاینده باشی جانم

عه عه عه عجبـــ دختری هستیآآآآ

اون لبهـ شعر واستآدی میوفتیآآآآآآآ

زود بآش بیآ وسط شعر

من لبآس مشکی مجلسی ندارمآآآآآآآآآ

خوش میگذره من لباس بت میدم

ینی میخوای بگی مثنوی ارتفآع داره؟!

از بیتـ چندش سقوط کردی؟!

ینی میخای بگی نداره؟؟؟ بیت های زیاد و فروان

قشنگ بود

ممنونم جانا

ماضی نقلی ضمیر متصل وحده برای شخص غایب بود

چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من کیم تو کیی؟؟؟ ضمیر متصل وحده؟؟؟؟؟؟؟ برای شخص غایب؟؟؟ ووووووواااااااااااااااتتتت؟؟

خودتون این شعرا رو میگید؟
خیلی شعرای خوببه به نظرم

بلی:)) سپاس گذارم

وااااااااااااااااااتتت تو حلقم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان