دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

قانون رفتن هایت

دارد کم کماین بی خداحافظی رفتن هاتلنبار میشود روی هم...میترسم انقدر خداحافظی گیر کند توی گلویمکه رنگ شب بگیرممیترسم این حسرت در آغوش کشیدنت...انگشتان و آغوشم را به آتش بکشد...بی خداحافظی...شده قانون رفتن هایت!!فکری به حال دل ما هم بکن لطفا...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
واس ببینم
این مال کیمیاس
رگ غیرتم حرکت کرد
ایییییییییییییییییییییی
نفس کش

نه خیر بابا!!! واس حاجیمه خاب موندم بازم:(( بی خداحافظی رفتن.... بابا دیشب خدافظی کرد ولی من کله شقی کردم!!!

شعر نوشتن هم سختها!

چیشد به این نتیجه رسیدی؟

بی خداحافظی...
شده قانون رفتن هایت

اهووم:(( اصن انگار قسمت نیس خدافظی کنیم

همیشه بر آنم که دل کسی را نشکنم...
اما وقتی به خودم نگاه میکنم تکه تکه ام....
_______________________________
آپم


میام

زمان
دوخت لبم را به ریسمان سکوت
که عهــد
عهدِ غم است و
زمـــان
زمــانِ سکوت ...

"استاد شهریار"

:)) ممنون

ممنون
دوس داشتم یه سری چیزایه دیگه هم اضاف کنم ولی خب جاش نیس...

:) میفهمم

مگه نگفتی از اون و از این «تو»ها نداری، پس، تکلیف ما رو روشنا کن، این دوم شخصه و شخصا کیه و کین @_@
اینجاس که میگم آزادی اندیشه نداریما! این تو ضمیر ما نهادینه شده که حتی علی رو نتونیم سر مقایسه تخیل بزنیم!
به قول سهراب، سالها مذهبی بودیم بی آنکه خدایی داشته باشیم. علی مقدس محصور چه ارزشی داره آخه!
فقط خواستم اشاره ای کنم به اون قسمت هاییت که نقش اصلی ایمان آوردن رو بازی میکنن در حالی که اگه صادقانه به خودت برگردی جوابی حاکی از آگاهی نمیدی.
عصن + بی.خی.عال.

همه ذهنا خرابه والا!! منرحفات!!!!!!! عموم اینا اومده بودن امروز رفتن!!! منم خدافظی نکردم باهاشون و نکته دوم اینه ک خیلی از شعرای عاشقانه من ممکنه مخاطبی نداشته باشه صرفا!! حالا علی محصور و مقدس و غیره و ذالک چه ربطی به بی خداحافظی من داشت؟؟ و قسمت دوم رو قبول دارم دقیقا همون که قران میگه ایمان نیوردید بلکه اسلام اوردید!! فقط شهایتین گفتیم!!

sسلااااااااااام
اگه هستی بیا پشتیبانی من کارت دارم.زود فقط
خیلی خیلی مرسییییییییییییییییییی

قابل نداشت

سلام عالی بود، آپم »

pesariazjensetabiat.mihanblog.com
دوست خوبم..........بزرگترین گناه تو اینه که هنوز به معنی ارحمن الرحیم فکر نکرده ای
فک کن بهش امشبو
یا علی شب خوش
مواظب خوبیات و مهربونیات باش
شآید تحمل خداحآفظی رو نداریمـ نهـ؟!

اره احتمالا... خدا گفده بغلش کنه اشکاش بریزه رسوا شه؟؟ بذا بی خدافظی بره

عاغا میثم کلن دنبال دردسریاا
+
خوب تو هم کخ داری مینویسی حاجیم ، مثه ادم بنویس عاطفه دیگه
+
راستی اونا کجا زندگی میکنن؟؟

جاج عاغامونه دیگه اصلا لذتی که در این کخ ریختن هستن در هیچی نی قم عزیزم قم زندگی میکنن

چی گفتیو چی دریافت شد


بسی زیبا بوت

مچکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان