دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

چشم های من

چشم های من برای گریه در فراغتان کم استچشم در کجا کرایه می دهند؟جان بغضمان به لب رسیدصالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
موفقیت سه بار رخ می دهد :

یکبار در دلت وقتی می خواهی
یکبار در ذهنت وقتی نقشه می کشی
یکبار در زندگی ات وقتی برای رسیدن به آن تلاش می کنی

موفقیت همین طوری شکل نمی گیرد ..!!
جان بغضتان به لب رسید
زیبا

اهووم..چشم در کجا کرایه میدهند؟ ممنون

صالحه شعرات داره میره به سمتی که فقط میتونم بهت بگم فوق العاده ای
اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری س

ممنونم جانا آمین

.... زیبا...

تچکر

آدمهایی که شما را بارها و بارها می آزارند مانند کاغذ سمباده هستند.آنها شما را می خراشند و آزار می دهند اما در نهایت شما صیقلی و براق خواهید شد و آنها مستهلک و فرسوده.
======================
سلام .تبریک وبلاگ زیبایی دارین.دوس داشتین بهم سر یزنین ممنون

:) سلام سپاس حتما

سلام.صالحه خانم من یه هفته نیستم
رایت العباس دست شما
به ترانه هام هم سر بزنین و الکی کامنت بذارین.چون دلم اینجاست.خخخخخخ
ان شا الله با کلی شعر برمیگردم

سلام علکیم:))خیره چشم الکی کامت بذارم؟؟؟باشه:))) ان شا الله

سلام.تعزیه ی عباس روستای سیان.سال 84
علاالدین قاسمی و امیر مقدم
این عبارت رو سرچ کن
چقدر نیاز دارم به این گریه کردن...

عاخی خوب عزیزم گریه کن....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان