دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

نگو بمان

بار سفر بسته ام به سمت خزاننگو بمان که توحالم نمی فهمی...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
واااااااااااااااااای صآلحهـ چقدر بهـ عکستـ خندیدمـ

الهی شکر که لبت ب خنده باز شد:)) همیشه بخندی

مکن ای صبح طلوع

عزای عمومیه

کردش این صبح طلوع
کردش این صبح طلوع

لامصب من هر سال اینو میگم از اخرم طلوع میکنه'!!!!! دروث

مطالب تون جالبه

:)) مممنون

چقدر باحال بودی امروز

من همیشه باحالم باحالی از خودتونه بانو

اعظم

ببینم این شعرارو خودت میگی ؟!
اینو نمیگما پست بعدیتو میگم

آورین شاعر طناز

:)) ینی چ؟؟؟عکسا رو میگی؟؟ شعرا ک از خودمه ولی عکسا نه... اون عکس او میرود دامن کشان از سعدیه میگه:: او میرود دامن کشان من زهر تنهایی چشان دیگر مپرس از من نشان کز دل نشانم میرود شعر من طنزی بود به این شعر سعدی:)) سپاس گذارم

با حال بود
ایول
اعظم

خخخ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان