دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

قلقلی

"قلقلی" چاق و تپل بود که رفت...دلمان تنگ تپل جان شده است!صالحه.نپ.ن:به مدیر قبلیمون میگفتیم قلقلی:دیخیلی عشق بود:)خیلی هاااااااامسال بازنشست شد...خداحفظش کنه:) پ.ن۲:چقذ خلوته !!!دلمان گرفت!!از الان خوب نیس خیلی تو فاز درس باشید اه اه خوشمان نیامد!!فک کنم من فقط همچنان اینجام:/
۰ موافق ۰ مخالف

جان جان قلقلی

اضاف کردم بخون دومیشو:)) من قلقلی میخاااام

دومیش خیلی بد بود

خخ برش دداشتم

من احساس کردم که قلقلی باید حتماً شخصیت یکی از بچه های اقوام باشه که تابستونا میومده پیش شما و الان که برگشته شهرشون دلتنگشید..
مدیر آخه؟!!

خدا ایشالا همه آدم های خوب رو نگه داره.

:))) باور کنید کم از اون بچه ی ناز کوچولو نداره:)) بس که دوس داری بغلش کنی و هی بچلونیش قربون صدقش بری ان شا الله:))

اووووووووووه نابودم کردی
قلقلی؟
اوه مای گاااااد

اره اصن ببین گپی قلقلی تپل کوتاه بغلی شیطون عشششششق

فکر کردم منو میگی
درس خر است

برا لیلی ها باس شعر عاشقانه گفت ولی قر و دست و جییغ روز اول مدرسه و ادا دراوردنو مسخره کردن زندگیستتتت الهی شکر:)

به به فعال خانم

ینی ثبات به تو میگن آش صالی


باش همیشه باش
اصن ما باعث میشیم درزتم بیتر بشه

چاکریم اشغال چشوم اره والا اصن انرژی کسب میکنم اینجا برا درس خوندن

میدونستی اکثر کارمندای آموزش و پرورش آخرای کارشون میان مدیر یا معاون میشن ؟
میدونی چرا ؟
برای اینکه حقوق بازنشستگیشون بالاتره
الان بدون خخخ
حقوق ی مدیر و معاون مدرسه از حقوق رئیس آموزش وپرورش بیشتره

ااااههههه الان دونستم ولی قلقلی 12 ساله ک مدرسه ما مدیره گفد من تا اخر سال میام رصدتون میکنم درس بخونید جان جان همین دو سالی ک من هستم بیا بعدش برو راحت خونتون بخاب چون ورودی جدید داریم نمیشناسنش دیگه...

تپل جان :دی

:))

اخیی ، حدا حفظش کنه
+
من ک دیشب عروسی بودم
ببین چی میگی صالی
اگر تنهای تنهایان شوی باز هم من هستم ...
من جانشین تمام نداشتن های تو در جهانم
برو ک دارمت ، پایتم

ان شاالله:) جوووون میخامت خوش گذشت؟ ایول دمت گرررم داشتم نگران میشدم کم کم ک نکنه خبریه همه زدن تو فاز درس؟

تو ک همچنان اینجایی خو اونجام بیا

چشم میااام

پیش نویس کنم برات که، اگه از الان بخوای بزنی جاده خاکی، اگه از الان قدم گذاشتن تو مسیر خودت رو بخوای جسارت کنی، از همین لحظه به بعد، سیر تکاملی تنهاییت آغاز میشه. پس، برو با دیگران باش به دیگران بپیوند، درس یا هر مبحث دیگه ای که بهانه باشه.
بله، به قول دوست عزیزم، اونروزا نقل میکرد: تنهایی انتخاب من نبود، ...، جاده ای که برگزیدم کم انتخاب بود.

THE PROBLEM IS CHOICE; NEO SAID

من ک نفهمیدم چی گفدی؟؟!! به دیگران کدون ور بپوندم؟؟؟ به دیگران درس خون که رفته اند بدرسند؟؟؟ یا دیگران اینجا که همچنان هستن؟؟:))) تنهایی بد نیس اولا!! دوما اگه مسیر درست باشه رفتن مهمه...حتا شده تنهایی!!! و اینکه بودن یه سری باس بخوره تو سرشون من اگه هدفم درست باشه ادامه میدم یقینا چ تنها چ نه!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان