دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

حوصله

بر سر حوصله آویزان کنچادر گل ها را...اگر امروز به آشوب خزانبرگ از شاخ درختی افتادباز خواهد روییدگلِ گلدان هایت!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
قشنگ بود
رو عکس شعر گفتی؟

به به اقای کم پیدا:)خوش اومدی!! ممنون اره واس عکسه

امان از کم حوصلگی ها و دردسرهاش

صبر باید کرد..صبر:)

خخخ عاغا ایماعیلم فهمیده دیگه
ولی بسی عالی

بسی تچکر

قشنگ بود، دمتگرررررم دخی طلا

ممنون دم شومام گرم

اهم اهم D: نقد کنیم بکوبیم به.به
1. با حوصلگی چادر آویزوندن
2. آشوبگری پاییز
3. امید رویش
4. تکرار 1
چه ارتباطی با هم دارن؟ چی بین این ها می بینی یا میدیدی؟ یا میخوای من (مخاطبت) ببینم؟
از 1 که رد میشم، 2 رو جدا می بینیم، 3 به دو مرتبطه، 4 جدا میشه و می بنده! درگیریی که ارتباط بین 2 و 3 ایجاد کرده رو منفصل میکنه بجای اینکه ببره بالا و در اوج، نتیجه بده.

نقد کنید بکوبید کیه ک توجه کنه ببین اصل شعر همون1 بود میگم حوصله کن حالا دسته پاییز اومده برگا ریخته ولی باز سبز میشه حوصله کن!! من منظورم صبوری و حوصله کردن بودن کلا و این گل و گلدون و چادر و پاییز و اشوب و غیره همش میخاستم اینو برسونه با مثالش ک پاییز باشه و اما درباره ی تکرار من منظورم تاکید بیشدر بود و حذفشم میتونم بکنم...

هی...
حوصله نداریم که ...

حوصله کن بهار هم میاید

به این فک نکرده بود که حذفش کنی چه شود، ولی چه بهتر شد ^_^

:)) الحمدالله

خب من سه تا چایی خوردم تا چشام واز شد D:
اصل مطلب حوصله بود؟ خب من فک میکردم یعنی برداشتم «امید» بود!
یا تو نرسوندی یا من نگرفتم!
خب حالا، واسه چی حوصله کنیم؟ مگه چی شده که حوصله کنیم؟ گلی، من زورمو میگیری چی رو میخوام تفهیم کنم؟
به این جمله از عزیزترینم توجه کن:
اینک رنجه مشو (شبیه اینی که تو میگی حوصله کن، مثلا) اگر می بینی در مغازه ها پای گل ها بهای آن را می نویسند (دقیقا چیزی که ازت سوال کردم چرا حوصله کنیم، اینجا اگه بپرسیم چرا رنجه نشویم، پاسخش رو داده) اینچنین نخواهد ماند... و ادامه ش... (چیزی که تو گفتی بازم رویش هست)
اگه بجای آشوب خزان، یه مطلب مرتبط به حوصله کردن، گذاشته بودی، میثمی نمیومد این همه ذوق تو رو سرکوب کنه غضبناکانه D:

نوش جان:) ببین دقیقا این همون چیزیه که عاشقشم... این ویژگی منو روانی میکنه.... اصن دیواانشم من یه چیز میگم بعد تو باتوجه با شرایط و دیدت یه چیز(حالا نه خعلی شوت) برداشت میکنی... بنظرم این راز جذابیت یه متنه... که هرکس بتونه برداشتی ازش داشته باشه قرار نی صرفا تو برداشت منو داشته باشی برا همین طولانی نوشتنو دوس ندارم اینکه منظورمو املا کنم به خاننده بنظرم خوب نی و حالا اینکه میگی "چیشده حوصله کنیم؟" همون بالاس من الان بگم (مثلن) عشقت میاد حوصله کن!! فلانی که عشق نداره میگه زر نزن شر نگو:/ اما من اومدم یه مثال کلی زدم میگم ببین عزیز جان همونطور که امروز بخاطر انقلاب پاییز برگا ریختن تو هم اگه مشکلی داری با صبر کردن و دوباره بهار میاد و سبز میشن و مشکل تو حل میشه دارم در خوبی حوصله کردن و صبر داشتن میگم... آشوب خزان مثالمه میثم...

نکته بعدی D: کوبش ادامه دارد D:
برای عبارت «آشوب خزان»، خب چرا آشوب؟ از آشوب میخوای استفاده کنی؟ که خب نکردی! یا شاید استفاده کردی ولی من درک نکردم. اگه استفاده کردی ممکنه توضیح بدی؟
---
فکرشو میکردی یه وختی یه آدم علاف و Bکار، تندانه بیاد تو صورت ذوقت D:

ینی دی؟؟ اشوب خزان... پاییز یه حالت خاصی داره برا من یه حالت اشوبی... یه شلوغ پلوغی... اصن نمیدونم چوطوری حسمو بگم شبیه فیلمای درام که یه حالت سبز ابی دارن یه حالت سردی!!! بعد تا اخر فیلم انگار تو نیمه خواب بودی اشوب یه صفته برای خزان مث زیبا ...سرد... شاید من نتونستم حسمو منتقل کنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان