دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

استاد

در یک نظر عاشق شده ام وه چه جنونیدر دلبری انگار که استاد جهان استصالحه.نپ.ن:همینجوری نوشت
۰ موافق ۰ مخالف
خوب بود
چرا انداختی به تک بیت

ممنون همینجوری!

سلام صالحه خانم.امروز امدم دقیقه ای یک فنجان شعر ازقافله اشعارِ نغزتان بخوانم.ایا هنوز انرژی روزهای بهاریتان وتابستانیتان برجاست یا با امدن پاییز شما نیز برگهای درخت شعرتان دارد میریزد. پاییز همان بهار است ولی در دم رفتن بسوی اویی که خود عاشق است ودلیل محکم این عشق ادم است که بخاطر خلقتش فتبارک را چنان گفت که تا دنیا دنیاست انسان را به عاشقی میخواندان فتبارکش...وجایی به ان فتبارکش جلوه زیبایی پوشاندند عده ای که خود گفته خون بهایشان هستم اری شهدا را میگویم..صالحه خانم متشکرم از اشعارتان ان شالله که در مسیرش انقدر بگویید که عشق را دریابید وانهم عشق به رنگ وبوی حضرت عشق .یا حق

سلام خوش اومدید:) پاییز فصل کار شاعراس...باید سختکوش تر از بقیه فسلا باشن:)) ممنون ازتون ان شاالله

استاد زمان یعنی چی ؟

شنیدی میگن زمین و زمان ...منظور همونه شاید جهان بهتر باشه نه!؟

"در یک نظر عاشق شده ام و چه جنونی"
در دلبری که وجودش فیلتر شده است ...

اگه با فیلتر شکن ب وصل میرسی؟! سایفون خوبه هااا

ارواح عمه ت همینجوری


راستشو بگو کیه

اهههه؟؟؟فهمیدی؟ نع ب جان خودم اصن من؟؟عشششق؟؟کی گفده؟؟چرا شایعه میکنید؟؟

کدوم دیووونه ای تورو دیده خوشش اومده

ما از این شانسا نداریم یکی ازمون خوشش بیاد

همینجوری نوشتت بیست دخی طلا

تچکر جانا

سلام
یه سوال
صالحه شما از من و شخصیتم چی تو ذهنتون ساختین
منو چه فرمی و با چه خصوصیاتی تصور میکنین
خواهشا جواب این سوالمو بدین تا بگم دنبال انگیزه گشتن یعنی چه
آخی! توصیه که فایده نداره، متاسفانه =(
ولی امیدوارانه بهت توصیه میکنم زمانی رو که «همینجوری نوشت» رو انتهای این خطاب قرار دادن ها، تاکید نکنی. که برعکس. برعکس.
بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است.
واو!

خوب عاخه همینجوری نوشته!!! هنوز زوده که عاشق شم!! من کجا عشق کجا؟؟؟ وقتی بهترینه که زمانش باشه!!

عکس و ک کامل درک میکنم
شعر نیز عالی

مچکر

وزن مصرع دومت درسته؟

اهووم به گمونم!! درست نمیشه؟؟

دختر به این خوبی ماهی خیلی دلشون بخواد

والا!!!!

پذیرش زمانمند نیست گلی ^_^

من زمانمندش میکنم!!! دل من غلط کرده عاشق شه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان