دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

حبسی

دیوار هایم سرخ و نارنجیست  من حبسی پاییز و بارانمدنبال آبانم که عقرب را؛ در آتش شعرم برانگیزم!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اوووووووووف چه زیبا

سپاس

همون صحبت قبلی اینجا هم وارده، جمله اول و دوم از هم جدان. از طرفی از رنگارنگی پاییز میگی از طرف دیگه از باران (حالا مجاز از چی حساب میکنی من نمیدونم) که نامرتبطن، گلی ^_^
اما جمله سوم و چهارم، خیلی خوبه ~_~ عصن به دنبال شرحش نیستما! کل حرفام صرفا از نظر نگارشی گفته شده.

میگی دنبال شرح نیستی... خب در نظر من این کلمات هر کدوم معنی دارن ک وصل میشن بهم... بارون و پاییز و زرد بودنش... دارم فضایه پاییزی خودمو میگم بارونی بودن و پاییزی بودنم و ابان بخاطر این اشاره کردم ک ماه تولدمه و گژدم هم منظورم خودمه

چ خوشرنگه لباسش
متنم عالی

اهووم ممنون

اگه تک بیته که رو وزنش باز کار کن
از قواعد شعر استفاده کن...

]چشم:)

الان ینی چی میخوای بگی ابانی
میخوای بگی تولدت نزدیکه

اره دخیخا گفدم درجریان باشید حواستون باشه به کادو و اینا

چه دو بیتی قوی ای...
جدا نسبت ب سایر دوبیتی هات خیلی قوی بود و یه سبک خاصی هم داشت

جدا؟؟ فک میکنم از این بهتر باید میبود

بازگشایی وبتان را همچو بازگشایی مدارس و دانشگاه ها تبریک میگوییم

الهی بمیرم برا دل پر درد وبم اگه مثل مدارس باشه ممنون از لطفتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان