دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تکرار

هر قنوت خدا دست میکشد روی سرم و میگویدگریه نکن بنده ی من..نوبتت میرسدو من بیشتر هق میزنم!من گریه میکنم و خدا درگوشی به فرشته ها میگویدکه چقدر آرایه های تکرار را دوست داردو باز قنوت من "اللهم ارزقنا شفاعه الحسین" میشود وبغض و اشک...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اللهم الرزقنا زیارة الحسین

آمین:)

شفاعه الحسین بهتر نیس؟؟ :)

چرا:))

بد جوری دلمـ کربلآ میخواد . . .

منم

اللهمـ ارزقنآ شفآعهـ الحسین . . .

آمین

اللهم ارزقنا زیارت الحسین ع
الهم الرزقنا زیارت امیر المومنین علی ع
:’’(

آمین... آمین...

وای صالحه عالی بووووووووووووووووووود

ممنووووووووووووووووووووووون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان