دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خودت فقط...

به جان بغض ها...به جان این همه غروبکه حال بغض من به گریه خوش نمیشودخودت به حال درد من نگاه کن...خودت... فقط خودت مرا دوباره رو به راه کن...صالحه.ننقل قول.نوشت:«کسی چه میداند شاید یاسین همان یا حسین است که بی سر شده است! »" علامه طباطبایی"
۰ موافق ۰ مخالف
خیلی ممنون اگر دوست داشتی به وبلاگ من سر بزن: http://emamshahr313.mihanblog.com/

خیلی ممنون؟؟؟؟؟ خاهش میکنم!!!!!!! اومدم

وایییییییییییی خیلی خوب بود
مخصوصا نقل قول

ممنون اره نقل قول دوستی من برم نماز احتمالا با ساجد بیاییم خودت هستی؟

چهـ جملهـ شگفتی گفتند علآمهـ طبآطبآیی . . . !

اهووم..خیلی...قلب قران بی سر شده

عالی نوشتی
عالی

مچکر

خودت نوشتی صالحه؟
خیلی قشنگ بود. اما حس میکنم شبیهش رو جای دیگه هم خونده بودم قدیم

اره مضمونش خیلی تکراریه...شاید برا اونه

همجوره عالی

سپاس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان