دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

قصه به آتش رسیده است

چادرم چقدر بغض دارد...انگار مرور میکند خاطرات کوچه های مدینه را...آن وقت ها لااقل معجر نمیکشیدند...کجایی مادر؟!کار از کوچه و سیلی و خاکِ چادر گذشتهقصه به آتش رسیده است...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
یآدگآر مآدر استـ دیگر . . .

بغض میکند...

امآن از دل زینبــــ . . .

امون از داغ سرهای روی نیزه

ومادرانروزها در کربلا بود همن جایی که پسرش حضرت ابالفضل به کنار فرات ..........

آه

سلام
عالی بود

سلامم ممنون

میخواهم دوستت نداشته باشم

اما نمیتوانم ...!

و این تنها جاییست

که خواستن

توانستن نیست...
بانو!
این چادر تا برسد به دست تو
هم از کوچه های مدیـــــــنـــه گذشته
هم از کربــــلا
هم از بازار شــــــام
چادرت را در آغوش بگیر و بگو برایت روضه بخواند . . .

وای وای وای مریم فوق العاده بود این متن.. چادرم بغض زیاد داره... اوووف حرف دل من بود که چ قشنگ و عاشقانه گفته بود

هر چه در کربلا اجرا شد ، قبلا در سقیفه دیکته شده بود ...
ارباب در لحظات اخر فرمود : خدایا شاهد باش که فلانی و فلانی (ابوبکر و عمر ) مرا کشتند ...

هووم عجب....

این خاندان خاطره ی تلخی دارند
از چادر....
خیلی برام جالبه چون منم شاعر نیستم که چطور یهو شعر میاد ینی همون لحظه به موضوعی میخورین تو زندگی که ربطی به شعر داره یا نه یهویی

یکی میگفت دنیا پره شعره و از هر گوشش شعر میچکه:) گاهی همینجوری یه چیزی به ذهنم میرسه گاهی هم به خیلی مسائل برخورد میکنم که میبینم چقدر شاعرانس...

اووه خواهر شما چقد غمگینید

خعلی غم داره این قصه اخویی...

عالی بود......
نمیتونم وصف کنم چقدر...آخرش و خیلی دوست داشتم. اولش یک مقدار کلیشه ای بود...
از کجایی مادر؟! خیلی ایده نو ای بود...و خیییییلی تر غمگین!

متشکرم عزیزم از این نگاه دقیقت

صالحه گفتم من او رو خوندم تموم شد؟!
عااااالی بود.
گفتی بعد از من او کدوم کتاب امیر خانی و بخونم؟ارمیا یا قیدار؟

نع نگفدی... ارهههه خیلی عشقهههه فرقی نداره فقط گفتم قبل قیدار من او رو بخون چون علی یه کوچولو تو قیدارم هست

Hello there! This blog post could not be written any better!
Looking at this article reminds me of my previous roommate!
He constantly kept talking about this. I'll forward this article to him.
Fairly certain he will have a very good read.
Many thanks for sharing!
بسیار عالی

خییییلی لذت بردم از مطالبت عزیزم

خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم..

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان