دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

هست؟

امروز جمعه که نیست....؟هست؟؟؟پس چرا اینهمه غم دارد؟!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
چی شده جوجه ی من؟؟؟؟؟
نبینم دلت بگیره
پاشو بیا پیش خودم حالتو خوب میکنمم

دلمان گرفته انگار هیشکی خونمون نی... استغفرالله خدایا پناه میبرم به تو از شر شیطان رانده شده

جان جان
انگا ک نه
قطعا هیچکس خونتون نیس

بابا عب نداره دیگه
یادت رفته"یک سوره بخوان مهریه ام کن غزلت را..."
نمیخواد توبه کنی
شرعیه

نع بابا علی و ساجد هستن ولی انگار نیستن ولی علی بد تو خورد دید من نمیرم مامان گف بیا بیرم اون خوی سرکشم گفت نمیام!! اهوااااا اومددددممممم

خخخخخخخخخخخ خو دختر چرا خلوت دوتا بق بقو ی عاشق و بهم میزنی
ایوللللللللللللللللل

اینا چقدرم جلو من تعارف میکنن

ساعت 6/5 شروع میشه هااااااااااا

هااااا

ساعت 6/5 شروع میشهههههههههه

منظورت 6:30 است؟؟

اوی فاطی
گفتی کجا میخای بری؟؟

عاغا حلاله بعدشم از قراری که آه کشیدی جور تشد برم نگفته بودم الان میگم اهل و عیال و بچه ها رفتن کرج فردا هم میرن قم منم قرار بود برم که یکم مغرور بازی دراوردم نرفتم

چرا نیومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قسمت نشد تا مکتب نرجسیه اومدیم ولی بعد رفتیم دارایی ساجد بی حال بود برگشتیم بعدشم رفتیم شاهزاده قاسم

الما جان عیالم هیج جا
من غلط کردم

خخخخخ از اینور مونده و ازون ور رونده حکایت تویه

What's Going down i am new to this, I stumbled upon this I have found It positively useful and it has aided me out
loads. I'm hoping to contribute & assist different customers like its aided me.
Great job.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان