دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کرب و بلا

گریه های وسط سینه زنی دست خودم نیست حسیننام این "کرب و بلا"یت جگرم سوخته است...صالحه.نپ.ن:شور میخوند و آتیش میزد تمام وجودتو...«بر مشامم میرسد هر لحظه بوی کربلا...»
۰ موافق ۰ مخالف
دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند
وسط سینه زنی آب حیاتم دادند

:))

جاااااااااااااااااااااااااان
دیشب وقتی شمعمو خاموش کردم اررزو کردم برم کربلا
دیشب تو خواب رفتم کربلا دستم به ضریح رسید
ی جورایی ارزوم براورده شد

خوش به سعادتت دوستی زیارتت قبول

آخ گفتی...
اصلا اسم کربلا میاد آدم بی تاب میشه...

اهوووم

وای عالی بود
حس و حال منو انگار توصیف میکرد

ممنون خوشحالم ارتباط برقرار کردی باهاش

منم شام غریبان میخاام

اوخی من شام غریبان نرفتم عزیز ولی از دور دیدم

احصنت

ممنون

نام این کرب و بلا یت جگرم سوزانده

خیلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان