دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ماه گرفت

نیمه ی ماه همین نیم رخ صورت توستپشت کردی تو به من  ماه گرفت...صالحه.نپ.ن:همینجوری نوشت
۰ موافق ۰ مخالف
سلام...ممنون که به وبلاگم سر زدی ..
با تبادل لینک موافقید؟

سلام وظیفس ممنون از شما خیر

میگم چه رک هم گفتی خیر با تبادل لینک موافق نیستم
خوبه من ازت نخواستم تبادل لینک کنیم

تعارف که نداریم!!! والا... مطمئنی نمیخای تبادل لینک کنیم؟؟؟ بعدشم ادم همینجوری بره وب دوستا بخونه وبشو تا اینکه تبادل لینک کنه نره وبش همون بهتره که تبادل نداشته باشه... بعلههههه اینجووووووریاااااس البته شوما تاج سری

قربان شما

آخه این خیر گفتنت انقد بهم حال داد

کسی فحش نمیده رک بودنو عشقه

فدا جرئت ندارن ماشالله یه پا ابهتی

دل صآلحهـ را برد و دگر رخ ننمود

اره نامرد بی مروت!!!! اصن یه لحظه دیدمش وا رفتم بعدم بیشوووور منو گذاشت تو اتیش عشقش!! (الکی مثلن تو یه نظر عاشق شدم)

کلا با شعری که توش سرشار از عشق پاک باشه با این تصویر زیبا کلی سر حال میام قلمتون همیشه رقصان باشه زیبا بود .....ممنون از اینکه لطف داشتین وسر زدین با افتخار شما رو لینک میکنم دوست داشتین شما هم واسه لینک برای منم افتخاریست شاعر بزرگوار..یا حق

:) ممنون از لطفتون خوشحالم خوشتون اومد:)) سپاس اختیار داریدوظیفس شما هم با افتخار لینک شدید

راستی، لینکت کردم

ممنون شراره جان از لطفت تو هم لینک شدی

خوب کردی اومدی دوباره

دیگه بری مردیا

قربانت:)) مگه بمیرم که برم...همون عذاب یه هفته ای بسم بود

عکست هم عالی

تچکررر

زیبا بود جان دل

ممنون عزیزم

وای صالحه چقدر قوی و عالی بود
خییییییلی قشنگ بود

وااایییی ممنون از این همه لطف

عاشق همینجوری نوشتاتم
+
منم میخاستم همینو بگم
ن ب اون وظیفس گفتنت ن ب اون خیره
بابا بنده خدارو داغون کردی ک

قربانت عی بابا خوب دلیل دارم!!! بنده خدا اومده دعوت کرده که وبش برم وظیفم بوده برم از طرفی وبش خوب فعال نبود!! و چند دلیل دیگه... بعلهههه

قشنگ بود

ممنون

مرسی بابت لینک
عالی بود
:))))

مممنوووون

همین جوری نوشتت خیلی زیاد دلنشینه...

ممنون از لطفت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان